balance piston pressure

Hungarian translation: kiegyenlítő dugattyú nyomás

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:balance piston pressure
Hungarian translation:kiegyenlítő dugattyú nyomás
Entered by: Katalin Horváth McClure

04:58 Oct 4, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / turbines, compressors
English term or phrase: balance piston pressure
Compressor Balance Piston Pressure

egyensúlyi dugattyúnyomás???? (Mármint az a nyomás, amikor a dugattyú egyensúlyban van? Vagy nem erről lehet szó?)
Katalin Horváth McClure
United States
kiegyenlítő dugattyú nyomás
Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 4 mins (2005-10-04 09:03:31 GMT)
--------------------------------------------------

A tengelyirányú terhelés kiegyenlítésére szolgálatos dugattyú. Ez a kompresszor élettartamának növelésében játszik szerepet.
Selected response from:

Robert Horvath
Hungary
Grading comment
Ez néz ki jónak ide.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1kiegyensúlyozott dugattyú-nyomás
Péter Tófalvi
3 +1kiegyenlítő dugattyú nyomás
Robert Horvath
2egyensúlyi szelepnyomás
Gabor Kun


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kiegyensúlyozott dugattyú-nyomás


Explanation:
A "balance piston" = kiegyensúlyozott dugattyú
szótár szerint.

Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Széphegyi
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
egyensúlyi szelepnyomás


Explanation:
csak tipp

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 23 mins (2005-10-04 08:22:18 GMT)
--------------------------------------------------

mégegy: [nyomás]kiegyenlítő szelep nyomása

Gabor Kun
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kiegyenlítő dugattyú nyomás


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 4 mins (2005-10-04 09:03:31 GMT)
--------------------------------------------------

A tengelyirányú terhelés kiegyenlítésére szolgálatos dugattyú. Ez a kompresszor élettartamának növelésében játszik szerepet.


    Reference: http://iweb.arielcorp.com/ariel/ext_data/ctb/ctb84.pdf
Robert Horvath
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ez néz ki jónak ide.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Ha jól értelmezem a hieroglifákat.
3 hrs
  -> Köszi, Unicode (UTF8) amit használok a böngészőmben, így olvasható.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search