cab bed

Hungarian translation: rakodótér

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cab bed
Hungarian translation:rakodótér
Entered by: SZM

19:56 Feb 1, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: cab bed
Autó része, csak a magyar neve kellene, köszönöm.
SZM
rakodótér
Explanation:
Ez az, de nem tudom, van-e rá jobb kifejezés magyarul. Platform?
Az ilyen kicsi, hátul nyitott teherszállító "compact truck" hátsó rakodóterét hívják cab bednek, vagy cargo bednek.
A weben lehet találni több referenciát rá, olyasmiket is hogy "extended cab bed", mert meghosszabbítható, "cab bed handrail, lockable hard cover," stb.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Inkább rakodótér legyen, a platóról nyílt rakfelület jut eszembe, a rakodótér lehet zárt is, variálható is. Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4plató
Eva Ballentine (X)
4rakodótér
juvera


Discussion entries: 2





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rakodótér


Explanation:
Ez az, de nem tudom, van-e rá jobb kifejezés magyarul. Platform?
Az ilyen kicsi, hátul nyitott teherszállító "compact truck" hátsó rakodóterét hívják cab bednek, vagy cargo bednek.
A weben lehet találni több referenciát rá, olyasmiket is hogy "extended cab bed", mert meghosszabbítható, "cab bed handrail, lockable hard cover," stb.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 59
Grading comment
Inkább rakodótér legyen, a platóról nyílt rakfelület jut eszembe, a rakodótér lehet zárt is, variálható is. Köszönöm

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plató


Explanation:
Kisteherautók azon része, mely rakodótérként, vagy egyéb funkcióban is használható.

A Midgate néven védjegyezett megoldás segítségével, több lépcsőben növelhető, módosítható a raktér, az utastér rovására és fordítva. Ennek tetejébe a plató, masszív, könnyen tisztítható, több részes, zárható fedelet kapott, amelyre rá is lehet állni. Okos megoldás még a vastag plató oldalban elhelyezett, két zárható, műanyaggal bélelt tárolóhely.
http://auto1.hu/ujdonsagok/hir?auxid=5517

Az SUT tanulmány kifinomult, tágas utasfülkéjében öt felnőtt fér el, míg a hátsó kerékdobok csak minimális mértékben szűkítik öt láb (153 cm) hosszú platóját, így teljes mértékben kihasználhatók az autó teherhordó képességei.
http://www.honda.hu/hirek.php?hir_id=16&nagyv=1&page=0
Fénykép is van ezeken az oldalakon.

Eva Ballentine (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search