air cylinder out / air cylinder home

Hungarian translation: pneumatikus henger külső véghelyzetben / pneumatikus henger alaphelyzetben

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:air cylinder out / air cylinder home
Hungarian translation:pneumatikus henger külső véghelyzetben / pneumatikus henger alaphelyzetben
Entered by: Sandor HEGYI

13:24 Jan 26, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Vízkezelés
English term or phrase: air cylinder out / air cylinder home
Egy nyomásszűrő öblítési folyamatának munkafázisait leíró részben található a két kifejezés. A léghenger (vagy ami majd kikerekedik belőle), szelepeket nyit és zár mindkét helyzetében.
Hogyan lehetne ezt szabatosan fordítani? Én a: léghenger/pneumatikus henger külső helyzetben / ... alaphelyzetben -re gondoltam. A segítséget előre is köszönöm!
Sandor HEGYI
Hungary
henger külső véghelyzetben(állásban) / henger alaphelyzetben
Explanation:
lég (vagy pneumatikus) henger külső végállásban/ henger alaphelyzetben. végállást/véghelyzetet egyaránt használhatsz

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-01-26 17:37:33 GMT)
--------------------------------------------------

"Egyszeres működtetésű henger vezérlése. Feladat: Egy nyomógomb működtetésekor a kettős működtetésű henger dugattyúja menjen a külső véghelyzet felé" (Bevezetés a pneumatikába)
www.kekvilag.hu/didactic/letoltes/oktatas/MunkafP111_final....
1. henger alaphelyzetben. I0.1, 1. henger véghelyzetben. I0.2, 2. henger alaphelyzetben ...
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Köszönöm! A megbízóval történt konzultáció után ezt a megoldást választottam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1henger külső véghelyzetben(állásban) / henger alaphelyzetben
Balázs Sudár
4léghenger kijáratva / léghenger bejáratva
Andras Szekany


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
léghenger kijáratva / léghenger bejáratva


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 161

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
henger külső véghelyzetben(állásban) / henger alaphelyzetben


Explanation:
lég (vagy pneumatikus) henger külső végállásban/ henger alaphelyzetben. végállást/véghelyzetet egyaránt használhatsz

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-01-26 17:37:33 GMT)
--------------------------------------------------

"Egyszeres működtetésű henger vezérlése. Feladat: Egy nyomógomb működtetésekor a kettős működtetésű henger dugattyúja menjen a külső véghelyzet felé" (Bevezetés a pneumatikába)
www.kekvilag.hu/didactic/letoltes/oktatas/MunkafP111_final....
1. henger alaphelyzetben. I0.1, 1. henger véghelyzetben. I0.2, 2. henger alaphelyzetben ...

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 108
Grading comment
Köszönöm! A megbízóval történt konzultáció után ezt a megoldást választottam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mkata
7 hrs
  -> Köszönöm!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search