air return

Hungarian translation: levegő-visszaforgatás

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:air return
Hungarian translation:levegő-visszaforgatás
Entered by: Krisztina Kotai

09:07 Nov 11, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: air return
Egy táblázatban szerepel ez a kifejezés, létezik front, ill. rear air return. Sajnos bővebb szövegkörnyezet nincs. A táblázatban lévő többi kifejezés alapján ez egy fagyasztóra vonatkozhat. Előre is köszönöm a segítséget.
Krisztina Kotai
Hungary
levegő-visszaforgatás
Explanation:
Ez a pontos neve.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Köszönöm a választ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5levegő visszaáramoltatása
JANOS SAMU
4levegő visszatérő (vezeték)
Andras Szekany
4levegő-visszaforgatás
Balázs Sudár
Summary of reference entries provided
AHU
Erzsébet Czopyk

  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
levegő visszaáramoltatása


Explanation:
A levegő körforgásának biztosításához vagy előlről vagy hátulról áramoltatják vissza a levegőt.

JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 48

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
levegő-visszaforgatás


Explanation:
Ez a pontos neve.

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 108
Grading comment
Köszönöm a választ!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
levegő visszatérő (vezeték)


Explanation:
a gépészetben így hívjuk

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 161




Reference comments


15 mins
Reference: AHU

Reference information:
Kriszta, az AHU-ban ez volt a befúvó és az elszívó oldal, amiben áramlott az a jó tiszta levegő ;-) na de félre a tréfát: a levegő visszaáramoltatása ( a légcstornában) vagy miben?

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Note to reference poster
Asker: Köszönöm!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search