36"

Hungarian translation: 91,44 cm (36 hüvelyk)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:36\"
Hungarian translation:91,44 cm (36 hüvelyk)
Entered by: etike

11:58 May 11, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: 36"
Workstations should be at proper heights for work. Use 36" for standing work areas.
etike
Hungary
91,44 cm (36 hüvelyk)
Explanation:
A méretek fordítására a megrendelő szokott utasítást adni, ha nem, akkor rá szokás kérdezni. Ha a szöveg olyan célországba készül, ahol metrikus rendszer van, akkor vagy azt szokták kérni, hogy mindent váltsunk át metrikusra, és tegyük utána zárójelbe az eredeti mértékegységben megadott adatot, vagy csak a metrikusat kérik.
Ott van még a kerekítés kérdése, jelen esetben valószínűleg a 91,5 cm megfelelő, de azt is el tudom képzelni, hogy a magyar szabvány szerinti álló munkafelület-magasságot is esetleg figyelembe kell venni, az lehet, hogy egész cm-ben van megadva. Ha lesz időm, megpróbálom megkeresni.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2010-05-11 12:09:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.onlineconversion.com/length_common.htm
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1191,44 cm (36 hüvelyk)
Katalin Horváth McClure
436 zoll
Andras Szekany


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +11
91,44 cm (36 hüvelyk)


Explanation:
A méretek fordítására a megrendelő szokott utasítást adni, ha nem, akkor rá szokás kérdezni. Ha a szöveg olyan célországba készül, ahol metrikus rendszer van, akkor vagy azt szokták kérni, hogy mindent váltsunk át metrikusra, és tegyük utána zárójelbe az eredeti mértékegységben megadott adatot, vagy csak a metrikusat kérik.
Ott van még a kerekítés kérdése, jelen esetben valószínűleg a 91,5 cm megfelelő, de azt is el tudom képzelni, hogy a magyar szabvány szerinti álló munkafelület-magasságot is esetleg figyelembe kell venni, az lehet, hogy egész cm-ben van megadva. Ha lesz időm, megpróbálom megkeresni.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2010-05-11 12:09:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.onlineconversion.com/length_common.htm

Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Hajdu
8 mins

agree  Bill Balla
20 mins

agree  Attila Piróth
33 mins

agree  hollowman2
34 mins

agree  denny (X)
34 mins

agree  Katalin Varga-Pinter
41 mins

agree  Sandor HEGYI
2 hrs

agree  Steve Butila
22 hrs

agree  Erzsébet Czopyk
1 day 3 hrs

agree  Tradeuro Language Services
3 days 22 hrs

agree  Ildiko Santana
8 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
36 zoll


Explanation:
tekintettel az IT kontextre ("workstation") ahol a pontos számok jelentése =0 (az IT people nem mérnökök), ezért fölösleges a tizedesvessző utáni okoskodás. Meg a hüvelyk és a zoll közötti különbséget se ismerit Mo.-n (kivéve néhány fölösleges vájtfülűt)

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 161




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search