Coating Booth

Hungarian translation: [hőkezelő] szórókabin

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Coating Booth
Hungarian translation:[hőkezelő] szórókabin
Entered by: Kocsis Marta

16:57 Apr 20, 2016
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Üveggyártás
English term or phrase: Coating Booth
Öveggyár környezethasználati engedély felülvizsgálati dokumnetumában egy táblázatban szerepel az Emisssziós forrás elnevezésű sorban.
Bevonó fülke lenne?

A segítséget előre is köszönöm!
Kocsis Marta
Hungary
[hőkezelő] szórókabin
Explanation:
A hőkezelőt csak azért tettem zárójelbe, mert az üveggyári dokumentációban ez volt a hivatalos neve, de az üveggyárakban senki sem tette hozzá, hogy hőkezelő. Azokban a gyárakban, ahol még nincs bevonatkészítő alagút ilyen szórókabinokban viszik fel a forró üvegtermékekre a védőréteget. Az eljárás folyamán a felvitt anyag párolog is és kibocsátás történik. Festésről nem lehet szó, mert az üveget olvadt állapotban színező adalékok hozzáadásával (vasoxid, kobaltoxid, szelenit stb.) színezik. Az üvegdíszítés pedig kézi művelet és ahhoz nem kell kabin.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm szépen! A fordításban az Ön által javasolt kifejezést használtam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5[hőkezelő] szórókabin
JANOS SAMU
5festőkamra
Tony Sarok


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
coating booth
festőkamra


Explanation:
Ezt jelenti

Tony Sarok
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Köszönöm ismét a gyors segítséget!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman2
52 mins
  -> Köszönöm szépen!

disagree  JANOS SAMU: Másutt van ilyen, de mivel az üveget anyagában színezik, ott nincs festőkamra.
6 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
coating booth
[hőkezelő] szórókabin


Explanation:
A hőkezelőt csak azért tettem zárójelbe, mert az üveggyári dokumentációban ez volt a hivatalos neve, de az üveggyárakban senki sem tette hozzá, hogy hőkezelő. Azokban a gyárakban, ahol még nincs bevonatkészítő alagút ilyen szórókabinokban viszik fel a forró üvegtermékekre a védőréteget. Az eljárás folyamán a felvitt anyag párolog is és kibocsátás történik. Festésről nem lehet szó, mert az üveget olvadt állapotban színező adalékok hozzáadásával (vasoxid, kobaltoxid, szelenit stb.) színezik. Az üvegdíszítés pedig kézi művelet és ahhoz nem kell kabin.

JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 48
Grading comment
Köszönöm szépen! A fordításban az Ön által javasolt kifejezést használtam!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search