Air break

Hungarian translation: szellőztetés / légtelenítés

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:air break
Hungarian translation:szellőztetés / légtelenítés
Entered by: Andras Szekany

08:03 Nov 10, 2020
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / drainage
English term or phrase: Air break
Sterilizáló kézikönyve:
"Drainage: It is NOT consent the Air break use."
Találtam angolul magyarázatokat rá, értem is, de nem találom a magyar megfelelőt.
Köszönöm
Monika Takacs
Italy
szellőztetés / légtelenítés
Explanation:
ebből az egyik. Megint: Drainage: Ha leereszti az anyagot, akkor NE használja a levegőztetést (mondjuk), műszakilag ez logikus

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2020-11-11 07:03:35 GMT)
--------------------------------------------------

Szellőztetés az igazi
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5szellőztetés / légtelenítés
Andras Szekany
3levegővel érintkező nyitott csatornaelem (túlfolyó)
Sándor Hamvas


Discussion entries: 7





  

Answers


22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
air break
levegővel érintkező nyitott csatornaelem (túlfolyó)


Explanation:
Itt látható, h. folyadék elvezetés összefüggésben mi is az az Air Break https://www.wras.co.uk/downloads/public_area/wras-approvals/...
Szerintem a tiltás arról szól, hogy a sterilizálóból lefolyó szennyvíz a fertőzésveszély, vagy a víz esetleges vegyi anyag (pl. robbanásveszélyes alkohol, v. klór, v. ki tudja mi) tartalma miatt nem érintkezhet a levegővel. A sterilizálóban keletkező folyadék (ha egyáltalán az, bár a drainage szó arra utal) ezért csak zárt elfolyórendszeren át üríthető le a kommunális, vagy speciális szennyvíz csatornába, esetleg spec tartályba. Tehát nem engedhető le mosogatóba, vagy mosdókagylóba, vagy padló-összefolyóba.
Lásd még a hozzászólásomat.


    https://www.wras.co.uk/downloads/public_area/wras-approvals/gc/wras.wap-19004_ag_airgap_air_break_to_drain_v1.0.pdf/
    Reference: http://forms.iapmo.org/email_marketing/codespotlight/2017/Ju...
Sándor Hamvas
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
szellőztetés / légtelenítés


Explanation:
ebből az egyik. Megint: Drainage: Ha leereszti az anyagot, akkor NE használja a levegőztetést (mondjuk), műszakilag ez logikus

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2020-11-11 07:03:35 GMT)
--------------------------------------------------

Szellőztetés az igazi

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 161
Grading comment
köszönöm




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search