flow interlock

Hungarian translation: áramlási reteszelés

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flow interlock
Hungarian translation:áramlási reteszelés
Entered by: Csaba Ban

12:03 Apr 10, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: flow interlock
Egy olyan szerkentyűről van szó, amely vagyi és biológiai módszerekkel tisztít ipari környezetben csöveket és tartályokat.

"Additional Inputs
(2) unassigned 4-20 mA non-isolated inputs, (1) flow interlock"

http://www.nalco.com/3dtrasar/benefits.asp

http://www.hotel-online.com/News/PR2003_4th/Nov03_NalcoTechn...
Csaba Ban
Hungary
áramlási reteszelés
Explanation:
a "reteszelés" olyan irányítástechnikai fogalom, amely egyértelmű - a kivitelezése pedig lehetséges sokféle eszközzel ...
vagyis: ha az izé folyik az egyik helyen (mondjuk), engedélyezi a másik izé folyását másutt ..
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
köszi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2áramlási reteszelés
Andras Szekany
3keringési biztonsági megszakitó
denny (X)


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
keringési biztonsági megszakitó


Explanation:
Az interlock általában biztonsági szerkezet, megszakitó, vagy kapcsoló, amely pl. áramtalanit egy berendezést, ha pl. a keringés (flow) leáll. Több információ hiján pontosabbat nem tudok: lehet, hogy a flow itt áramlást jelent, mint legtöbbször - a keringésre azért gondoltam, mert zárt rendszernél ez volna. Remélem mindez segit valamit.

denny (X)
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
áramlási reteszelés


Explanation:
a "reteszelés" olyan irányítástechnikai fogalom, amely egyértelmű - a kivitelezése pedig lehetséges sokféle eszközzel ...
vagyis: ha az izé folyik az egyik helyen (mondjuk), engedélyezi a másik izé folyását másutt ..

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 145
Grading comment
köszi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MandC: Én egybevonnám: áramlásreteszelés
15 mins
  -> köszönöm - de - a két fogalom nem jelzős szerkezet (vagymi), hanem egy lineáris irányítástechnikai összeköttetés (kötőjelet el tudnék fogadni)

agree  HalmoforBT
1 day 1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search