home country

Hungarian translation: (* itt) a kapcsolattartó országa / kapcsolattartó székhelye

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:home country
Hungarian translation:(* itt) a kapcsolattartó országa / kapcsolattartó székhelye
Entered by: etike

10:36 Dec 1, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Finance (general)
English term or phrase: home country
Táblázatból való. fel van sorolva az összes ország ahol működik a cég.
első oszlop: country
második: contact person
harmadik:home country

az első és a harmadik nem egyezik. pl az ország ahol vállalja biz. szolgáltatások nyújtását a cég, de ott nincs irodája. csak egy másikban...
etike
Hungary
(* itt) a kapcsolattartó országa / kapcsolattartó székhelye
Explanation:
A fenti discussion alapján ezt a megoldást javaslom.
Selected response from:

Katalin Szilárd
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4(* itt) a kapcsolattartó országa / kapcsolattartó székhelye
Katalin Szilárd
3anyaország
Attila Hajdu


Discussion entries: 4





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
anyaország


Explanation:
Nem vagyok biztos abban, hogy ez a legjobb ide.

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 38

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
(* itt) a kapcsolattartó országa / kapcsolattartó székhelye


Explanation:
A fenti discussion alapján ezt a megoldást javaslom.

Katalin Szilárd
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 269
Notes to answerer
Asker: ez lesz az! köszi


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman2: Igen, így már világos.
2 mins
  -> Köszönöm!

agree  János Untener: :)
31 mins
  -> Köszönöm!

agree  Bernadett Trabert
2 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Tradeuro Language Services
2 days 8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search