Commission per Side

Hungarian translation: részjutalék

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Commission per Side
Hungarian translation:részjutalék
Entered by: JANOS SAMU

09:02 Aug 10, 2018
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / online trading, binary op
English term or phrase: Commission per Side
Sajnos nincs szövegkörnyezet. Egy honlapról van szó, az egész fájl ilyen 1-4 szavas szegmensekből áll, nagy ritkán van egy-egy mondat. A "side" egyenlő a kereskedés irányával itt? Általában az oldalazó piac kontextusában láttam eddig a side-ot. Azért nem vagyok biztos ebben.
Gizella Katalin Abrudan
United Kingdom
részjutalék
Explanation:
Egyidejű kereskedésnél, amikor a részvényeket/értékpapírokat meg az opciókat egyidejűleg adják el mind a kettő után jár jutalék, de nem egyformán, ezért külön tüntetik fel, hogy a részvény után ennyi és az opció után annyi.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5részjutalék
JANOS SAMU
3felekként fizetendő jutalék
András Veszelka


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
commission per side
felekként fizetendő jutalék


Explanation:
Talán a side itt a kereskedő felekre utal.

Our STP solutions can help you reduce operational risk and cost while providing post-trade process automation to both buy side and sell side market participants .

https://www.bloomberg.com/professional/expertise/buy-side-tr...

András Veszelka
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 58
Notes to answerer
Asker: Nem hiszem. Most már 99%-ban biztos vagyok benne, hogy a "side" az a kereskedés oldala (vétel, vagy eladás). Számos korábbi munkám során ez az "irány" volt. Az zavart meg.


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
commission per side
részjutalék


Explanation:
Egyidejű kereskedésnél, amikor a részvényeket/értékpapírokat meg az opciókat egyidejűleg adják el mind a kettő után jár jutalék, de nem egyformán, ezért külön tüntetik fel, hogy a részvény után ennyi és az opció után annyi.

JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 116
Grading comment
Köszönöm szépen!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search