nutritional scales

Hungarian translation: táplálékelemző/tápértékelemző mérleg

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nutritional scales
Hungarian translation:táplálékelemző/tápértékelemző mérleg
Entered by: Peter Simon

14:23 Nov 28, 2016
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Food & Drink / egészséges táplálkozás
English term or phrase: nutritional scales
Találkozott már valaki ilyennel? Szimplán egy szólistában (egy szavakból álló listában :) szerepel. Én kínomban csak annyit tudnék írni rá, hogy 'táplálkozási mérleg', vagy 'táplálékmérleg', esetleg 'tápanyagmérleg' - de akkor is melyik? Van valakinek jobb ötlete?

Ilyenekről van szó: http://www.oldwillknottscales.com/store/Search.aspx?SearchTe...
ill. https://www.amazon.com/Kitrics-Digital-Nutrition-Scale-Silve... ami semmit nem segít a fordításban, mert ennyit az ember maga is el tud képzelni ...

Köszönet minden gyors ötletért!
Peter Simon
Netherlands
táplálékelemző mérleg
Explanation:
Erre a kifejezésre van néhány szórványos találat:

https://www.google.hu/search?q="táplálékelemző mérleg"&espv=...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2016-11-28 14:31:05 GMT)
--------------------------------------------------

A pontosabb "tápértékelemző mérlegre" pedig még több:

https://www.google.hu/search?q="táplálékelemző mérleg"&espv=...
Selected response from:

András Veszelka
Hungary
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Tápérték-kalkulátor mérleg
Erzsébet Czopyk
3 +1táplálékelemző mérleg
András Veszelka


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
táplálékelemző mérleg


Explanation:
Erre a kifejezésre van néhány szórványos találat:

https://www.google.hu/search?q="táplálékelemző mérleg"&espv=...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2016-11-28 14:31:05 GMT)
--------------------------------------------------

A pontosabb "tápértékelemző mérlegre" pedig még több:

https://www.google.hu/search?q="táplálékelemző mérleg"&espv=...

András Veszelka
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
4 mins
  -> Köszönöm a megerősítést!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Tápérték-kalkulátor mérleg


Explanation:
Tápérték-kalkulátor mérleg | SKS 6000 | Sencor - Let's live!
www.sencor.hu/konyhai-merleg/sks-6000
SKS 6000 Tápérték-kalkulátor mérleg ... 4 precíziós érzékelő a még pontosabb mérés érdekében ... Automatikus kikapcsolás a mérés után (60mp elteltével)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2016-11-28 14:32:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://ttk.pte.hu/fizkem/korny-gyakpdf/13gyak.pdf
kaloriméter
Salter 1400 Nutritional Táplálékelemző mérleg használati ... - eBolt
www.ebolt.hu/common/big_txt/salter1400.pdf
val (zsír, nátrium, koleszterin, szénhidrát, rost, protein és kalória), a főzési és sütési összetevők- kel vagy csak általában a diétás fogyasztással. Ez a mérleg ...
https://www.google.hu/search?newwindow=1&rlz=1I7GGLD_en&q=tá...

ÚJ! SILVERCREST - táplálékelemző mérleg - Jelenlegi ára: 4 500 Ft
macekoqowapehuqacozoda.blogspot.com/.../uj-silvercrest-taplalekelemz...
2015. febr. 22. - SILVERCREST - DIGITÁLIS TÁPLÁLÉKELEMZŐ MÉRLEG - a kalóriatudatos táplálkozáshoz - 800 élelmiszer tápérték- és energiatartalmával + ...


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2016-11-28 14:33:09 GMT)
--------------------------------------------------

BEURER DS 61 diétás konyhai mérleg - Media Markt online vásárlás
www.mediamarkt.hu › ... › BEURER DS 61 diétás konyhai mérleg
BEURER DS 61 diétás konyhai mérleg a Media Markt-nál. Kényelmes és biztonságos online vásárlás a Media Markt webáruházban!

Specialis konyhamerleg | DiabFórum - Diabétesz Fórum és Magazin
diabforum.hu › Hírek › Fórumok › Cukorbetegség › Receptek


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2016-11-28 14:33:39 GMT)
--------------------------------------------------

Talán a táplálékelemző mérleg a legszebb, de ez már ízlés kérdése.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2016-11-28 14:34:15 GMT)
--------------------------------------------------

De a kalkulátor miatt írtam mást, hogy az is benne legyen.

Erzsébet Czopyk
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Szilárd
21 hrs
  -> Köszönöm szépen, Kati! (utólag is boldog névnapot!)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search