Set Hand

Hungarian translation: elrendezni a lapokat

07:59 Jan 6, 2013
English to Hungarian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: Set Hand
Fortune Pai Gow játék

Ehhez van egy egész mondat: Select 2 cards and press Set Hand to play.

Köszönöm.
Angéla Görbe
United Kingdom
Hungarian translation:elrendezni a lapokat
Explanation:
A hivatkozott forras szerint ez lehet: elrendezni a lapokat
Selected response from:

Zsazsa (X)
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Lapok elrendezése gomb
Erzsébet Czopyk
4elrendezni a lapokat
Zsazsa (X)


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
set hand
elrendezni a lapokat


Explanation:
A hivatkozott forras szerint ez lehet: elrendezni a lapokat

Example sentence(s):
  • A dealer és mi is 7 lapot kapunk. Először nekünk kell két kézbe rendezni lapjainkat, majd amikor kész vagyunk, akkor a dealer is felfordítja lapjait, és ő is elrendezi őket. A program kiértékeli az eredményt.

    Reference: http://kaszinobonuszok.com/strategia/pai-gow-poker/
Zsazsa (X)
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm.

3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
set hand
Lapok elrendezése gomb


Explanation:
Select 2 cards and press Set Hand to play.

Válasszon két lapot, majd nyomja meg a Lapok elrendezése gombot a játék indításához. teheted a "Lapok elrendezése" kifejezést idézőjelbe is. Bár a válaszom lényegileg ugyanaz, mint a Zsazsáé, ő nem a kérdésre válaszolt, így felteszem én is, mivel a mondatból egyértelműen kiderül, hogy webes játékról vagy gépről van szó.

Erzsébet Czopyk
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search