to, from and between

Hungarian translation: egymás közötti

07:09 Apr 28, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / wording
English term or phrase: to, from and between
A mondat:
"These Conventions would facilitate the importation, exportation and ***movement of goods to, from and between*** the European Community and the EFTA countries but also between individual EFTA countries."

Tulajdonképpen ez egy magyar-magyar kérdés: hogyan szoktátok Ti megoldani ezt a veretes angol (és más nyelvekben is szereplő) kifejezést?
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:egymás közötti
Explanation:
én nem cifráznám, ez magyarul fedi az eredetit:
"Ezen megállapodások megkönnyítik az exportot és importot, továbbá az áruk EC és EFTA, valamint az egyes EFTA országok egymás közötti mozgását is"

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 54 mins (2005-04-28 15:04:07 GMT)
--------------------------------------------------

úgy gondolom, a csillagok közöti rész megoldása volt a kérdés, a többit már Eva is tudja, a maradék - valóban - csak ízlés dolga
Selected response from:

hermanno
Grading comment
köszönöm, megnyugodtam! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5egymás közötti
hermanno
1 +1Ez ízlés dolga.
MandC


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
Ez ízlés dolga.


Explanation:
Ezek a megállapodások megkönnyítik az Európai Közösség és az EFTA országainak kiviteli és behozatali, valamint egymás közötti áruforgalmát, de az egyes EFTA országok közötti áruforgalmat is.

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik: ez is jó
2 hrs
  -> Kösz, nekem is tetszik:-).

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
egymás közötti


Explanation:
én nem cifráznám, ez magyarul fedi az eredetit:
"Ezen megállapodások megkönnyítik az exportot és importot, továbbá az áruk EC és EFTA, valamint az egyes EFTA országok egymás közötti mozgását is"

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 54 mins (2005-04-28 15:04:07 GMT)
--------------------------------------------------

úgy gondolom, a csillagok közöti rész megoldása volt a kérdés, a többit már Eva is tudja, a maradék - valóban - csak ízlés dolga

hermanno
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszönöm, megnyugodtam! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Kicsit finomítanám: ....importot, továbbá az áruk mozgását az EU és az EFTA tagországok között, illetve az egyes EFTA tagországok között.
10 mins

agree  Klára Kalamár
11 mins

agree  Sonia Soros
31 mins

neutral  Dr. Janos Annus: A HalmoforBt finomítással értek egyet, mert az könnyen érthető.
4 hrs

agree  Krisztina Lelik: Halmofort
6 hrs

agree  Balázs Gorka: Halmofort
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search