Continental US

Hungarian translation: kontinentális USA/Egyesült Államok

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Continental US
Hungarian translation:kontinentális USA/Egyesült Államok
Entered by: Krisztina Kotai

10:48 Oct 2, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Science - Geography
English term or phrase: Continental US
The continental United States is a term referring to the United States situated on the North American continent.

A Wikipedia-ban megtaláltam a kifejezés leírását, de nem tudom, mi a pontos magyar elnevezés. Előre is köszönöm! http://en.wikipedia.org/wiki/Continental_United_States
Krisztina Kotai
Hungary
kontinentális USA/Egyesült Államok
Explanation:
"Többek között elmentünk a sziget legdélibb csücskébe, amely egyben a kontinentális USA legdélibb pontja."
http://nandu.hu/magyar/utazasok/florida2002/florida5.htm

"Igaz, hogy például az amerikai Virgin-szigeteket sokszáz kilométer választja el a kontinentális Egyesült Államok legközelebbi pontjától, Floridától, ..."
http://www.vilagvevo.radio.hu/adasok/56/szigetek.htm

Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
Köszönöm a segítséget! A kollegák egyetértő szavazatai alapján döntöttem az alternatívák között.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5kontinentális USA/Egyesült Államok
Attila Széphegyi
4 +1az USA kontinentális területe
Judit Darnyik
4Az USA szárazföldi területe
HalmoforBT


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
continental US
az USA kontinentális területe


Explanation:
Szerintem így mondják.
Sok találat van rá:
http://www.google.hu/search?hl=hu&as_qdr=all&q= "USA kontine...

Judit Darnyik
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
1 hr
  -> Köszi!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
continental us
kontinentális USA/Egyesült Államok


Explanation:
"Többek között elmentünk a sziget legdélibb csücskébe, amely egyben a kontinentális USA legdélibb pontja."
http://nandu.hu/magyar/utazasok/florida2002/florida5.htm

"Igaz, hogy például az amerikai Virgin-szigeteket sokszáz kilométer választja el a kontinentális Egyesült Államok legközelebbi pontjától, Floridától, ..."
http://www.vilagvevo.radio.hu/adasok/56/szigetek.htm



Attila Széphegyi
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm a segítséget! A kollegák egyetértő szavazatai alapján döntöttem az alternatívák között.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Áron Török
5 mins
  -> Köszönöm.

agree  ilaszlo
8 hrs
  -> Köszönöm.

agree  juvera
10 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Viktor Finopoulos: vagyis, a szigetek nélkül
19 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Katalin Sandor
1 day 1 hr
  -> Köszönöm.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
continental us
Az USA szárazföldi területe


Explanation:
Egy alternatíva, és vannak rá linkek.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search