Montenegro

Hungarian translation: Montenegró

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Montenegro
Hungarian translation:Montenegró
Entered by: Katalin Horváth McClure

15:13 Dec 13, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Science - Geography / Country name
English term or phrase: Montenegro
Magyarul hosszú az utolsó ó, vagy nem?
Katalin Horváth McClure
United States
Montenegró
Explanation:
hosszú Ó

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-12-13 15:21:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://hu.wikipedia.org/wiki/Szerbia_és_Montenegró
Szerbia és Montenegró államszövetsége volt, amely 2003. február 4-én alakult, és 2006. május 21-én bomlott fel, amikor Montenegró (Crna Gora) lakossága népszavazás útján a függetlenség mellett döntött.
Selected response from:

Hungary GMK
Hungary
Grading comment
Köszönöm, ez volt az első, úgy látom.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Montenegró
Hungary GMK
5Szerbia-Montenegró
Istvan Nagy
4 +1Montenegró
Tamás Mátyás Kreisz


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
montenegro
Montenegró


Explanation:
Kedves Katalin,

Tudomásom szerint igen, hossző ó

Tamás Mátyás Kreisz
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth
6 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
montenegro
Szerbia-Montenegró


Explanation:
Egyértelműen

Istvan Nagy
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
montenegro
Montenegró


Explanation:
hosszú Ó

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-12-13 15:21:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://hu.wikipedia.org/wiki/Szerbia_és_Montenegró
Szerbia és Montenegró államszövetsége volt, amely 2003. február 4-én alakult, és 2006. május 21-én bomlott fel, amikor Montenegró (Crna Gora) lakossága népszavazás útján a függetlenség mellett döntött.

Hungary GMK
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm, ez volt az első, úgy látom.
Notes to answerer
Asker: Azért utolsó, mert az utólag hozzátett megjegyzés időpontja szerint rendezi sorba. Ha több megjegyzés is van egymás után, akkor az utolsó számít.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth
5 mins
  -> Köszi, Attila!

agree  HalmoforBT: Mint pl. Borneó is.
11 mins
  -> Köszönöm! (nem értem, a válaszomat miért utolsónak sorolja fel, pedig 4 perc után küldtem. Érti valaki????)

agree  Andrea Garamvölgyi: A helyesírási szótár szerint is hosszú :-)
19 mins
  -> Köszönöm!

agree  Erzsébet Czopyk
3 hrs
  -> Köszönöm!

agree  ValtBt
13 hrs
  -> Köszönöm!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search