körjegyzőség

Hungarian translation: regional clerk's office

22:00 Oct 16, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Science - Government / Politics / administration
English term or phrase: körjegyzőség
Hát, nem vagyok túl járatos a témában, de ugye ez egy olyan jegyzői hivatal, ami több falu ügyeit intézi, hogy ne kelljen több jegyzőt etetni feleslegesen... Mi lehet ez angolul?
ghostghost
Hungarian translation:regional clerk's office
Explanation:
Kanadában a Region közigazgatási egység, igy ez a megjelölés ott olyasmi, mint a megyei jegyzőség. Ennek ellenére igy forditanám, mert a region szó az ilyesmire szokásosan használt.
Külön kérdés, hogy nagy kezdőbetűkkel irandó-e - én úgy irnám, mert az USA-ban minden ilyesmit nagy kezdővetűkkel irnak.
Selected response from:

denny (X)
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1district clerk (district notary...)
juvera
3rural district
HLS Ltd.
3regional clerk's office
denny (X)
Summary of reference entries provided
Lásd a frissebb változatot
Péter Tófalvi

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
regional clerk's office


Explanation:
Kanadában a Region közigazgatási egység, igy ez a megjelölés ott olyasmi, mint a megyei jegyzőség. Ennek ellenére igy forditanám, mert a region szó az ilyesmire szokásosan használt.
Külön kérdés, hogy nagy kezdőbetűkkel irandó-e - én úgy irnám, mert az USA-ban minden ilyesmit nagy kezdővetűkkel irnak.

denny (X)
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszi!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
district clerk (district notary...)


Explanation:
District notary, mondja a szótár, de ez inkább district clerk. Az irodája District Clerk's Office.
A notary egyáltalán nem azokat a feladatokat látja el, amelyeket a magyar körjegyző. Mintha a szótár összekeverné a körjegyzőt a közjegyzővel.

District Clerk Charles Bacarisse told the paper that no confidential... www.theregister.co.uk/2002/07/26/ethical_hacker_faces_war_d...
Dallas County District Clerk Jim Hamlin, took office in 1999... www.hyland.com/English/IndustrySolutions/PublicSector/CaseS...
Jurors acquit man of hacking system at district clerk's office...
www.theregister.co.uk/2003/02/24/ethical_wireless_hacker_is...

juvera
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik
8 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rural district


Explanation:
Kérdés, hogy milyen országról van szó és esetleg jelenleg is meglévő intézményről, vagy sem...
Mindenesetre ilyen meghatározást is találtam.


    Reference: http://www.answers.com/topic/rural-district
HLS Ltd.
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Hungarian




Reference comments


2118 days
Reference: Lásd a frissebb változatot

Reference information:
...Kudoz kérdésként:


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/hungarian_to_english/government_po...
Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 31




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search