work authorization status

Hungarian translation: munkavállalási engedély

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:work authorization status
Hungarian translation:munkavállalási engedély
Entered by: Csaba Burillak

09:21 Apr 18, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Social Sciences - Human Resources
English term or phrase: work authorization status
...job posting criteria: Work Authorization status, Distance from Job Location, ZIP Code,...
Csaba Burillak
munkavállalási engedély
Explanation:
www.heraholding.hu/can.php: ... A munkavállalási engedély nem utazási dokumentum, ... A kanadai hatóságok
által kiadott munkavállalási engedély lehetőséget ad számodra, ...
www.jobuniverse.hu/zoldkartya.cfm : ... engedély kiadásának feltétele, hogy a munkavállalási engedély kiadása már ...
Norvégia, Ausztria, San Marino, Svédország, Svájc, az USA és Ciprus. ...
www.valtozovilag.hu/eu/eu_nemetorszag.htm : ... A Német Szövetségi Köztársaság - az USA és Japán után - a világ harmadik vezető
... munkavállalási engedély nem, csak tartózkodási engedély szükséges. ...
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5munkavállalási engedély
HalmoforBT
3bevándorlási státusz
Elevenít (X)


Discussion entries: 5





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
munkavállalási engedély


Explanation:
www.heraholding.hu/can.php: ... A munkavállalási engedély nem utazási dokumentum, ... A kanadai hatóságok
által kiadott munkavállalási engedély lehetőséget ad számodra, ...
www.jobuniverse.hu/zoldkartya.cfm : ... engedély kiadásának feltétele, hogy a munkavállalási engedély kiadása már ...
Norvégia, Ausztria, San Marino, Svédország, Svájc, az USA és Ciprus. ...
www.valtozovilag.hu/eu/eu_nemetorszag.htm : ... A Német Szövetségi Köztársaság - az USA és Japán után - a világ harmadik vezető
... munkavállalási engedély nem, csak tartózkodási engedély szükséges. ...


HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera
1 min
  -> Muchas gracias avrm!!

agree  Elevenít (X): ez az
7 mins
  -> mais 'icy edge' aussi

agree  Sonia Soros
3 hrs

agree  GabiBecsek: igy van!
22 hrs
  -> grazie! :o)

neutral  CSsys (X): Az állampolgárok esetében születéssel szerzett jog lehet a munkavállalói jogosultság.Egyéb esetekben valóban szerzett jog.De mindenképpen egy státus.A jogrendszer ezt "státusként" értelmezi.
2 days 3 hrs
  -> Charles, thank you!

agree  Péter Tófalvi: munkavállalási engedély megléte (vagy hiánya)
3 days 17 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bevándorlási státusz


Explanation:
Talan, ez a kifejezes is lehetne ebben a kontextusban?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 12 mins (2005-04-18 11:34:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.workingintheuk.gov.uk/working_in_the_uk/en/homepa...


    Reference: http://www.workingintheuk.gov.uk/working_in_the_uk/en/homepa...
Elevenít (X)
Hungary
Native speaker of: Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search