career discussion

Hungarian translation: karrierbeszélgetés

13:22 May 16, 2014
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: career discussion
A manager folytatja a beosztottaival.
Gergely Balogh
Hungary
Hungarian translation:karrierbeszélgetés
Explanation:
Csak a teljesség kedvéért. Idétlen, de számos ilyen rövidülés van (igekötő elmarad). És persze -ez is- egybeírva...
Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
Köszönöm, eredetileg is így fordítottam és végül ennél maradtam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2karrierről/előmenetelről folytatott beszélgetés
András Veszelka
4 +1karrier egyeztetés
danny boyd
4 +1karrierbeszélgetés
Andras Mohay (X)
4karrier megbeszélés
Szüdi Gábor


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
karrier egyeztetés


Explanation:
karrier egyeztetés

danny boyd
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tony Sarok
1 hr
  -> Thanx!

neutral  Andras Mohay (X): Van ilyen? Az "egyeztetés" többnyire vmiféle alkudozás v. pontonkénti ellenőrzés.
5 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
karrierről/előmenetelről folytatott beszélgetés


Explanation:
Egy lehetőség

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2014-05-16 14:11:54 GMT)
--------------------------------------------------

Nálunk a cégben évente volt, át kellett tekinteni az elmúlt évet és az eredményeket, és meg kellett fogalmazni a következő év céljait. Szorosan kapcsolódott az éves bértárgyaláshoz.

András Veszelka
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zsofia Koszegi-Nagy
7 hrs

agree  Tamas Elek
8 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karrier megbeszélés


Explanation:
Ex-cégemnél félévente futott ilyen néven és mindig következő hat hónapra vonatkozó célokat, feladatokat, fejlesztendő területeket kellett megbeszélni.

Szüdi Gábor
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
karrierbeszélgetés


Explanation:
Csak a teljesség kedvéért. Idétlen, de számos ilyen rövidülés van (igekötő elmarad). És persze -ez is- egybeírva...

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszönöm, eredetileg is így fordítottam és végül ennél maradtam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: hát ha már HR, akkor "emberi" szó kéne, ez pedig az ...
21 hrs
  -> Köszönöm. Rövidülés a "karrier-ELbeszélgetés"-ből, de ténylegesen létezik.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search