website seal

Hungarian translation: webhely-tanúsítvány

12:03 Mar 26, 2015
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Internet, e-Commerce
English term or phrase: website seal
Nem sok magyarázat van hozzá (ez valami nagyobb anyag egyik melléklete), és nem tudom, webes kifejezésről van-e szó, vagy csak egyfajta megerősítésről: pecsét? plomba? Vagy valami egészen más?

Ennyit lehet tudni róla:

The company's technology and service enables Issuers to issue their own website seals to their Clients.
Seal leads visitors of the website to Certificate Page and Verified Page in order to:
- certify their achievement, status, or similar
- protect them against phishing and copycat attacks.
The service provides a qualified connection between Issuer and its Client's internet site(s) such, that visitors of Client’s site are able to verify at any time the authenticity of such connection (certificate grant) and so avoid potential phishing attacks.

Amennyire meg tudom állapítani, a dolog lényege az, hogy egyfajta (alapvetően hitelképességi) minősítés szerezhető meg a Kibocsátótól, és az erről szóló igazolás a Certificate Page-en megtekinthető, de nem tudom, mit kezdjek a Kibocsátó és az Ügyfél website seal-jével. (Nekem tűnik token-nek, tehát nem aktiváló kütyü. Lehet, hogy csak egy kódszám?)
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:webhely-tanúsítvány
Explanation:
A http://unicert.hu/ssl_tanusitvanyok/rapidssl/rapidssl_wildca... oldal szerint is ez egy tanúsítványtípus. A legismertebb magyar tanúsítványszolgáltatónál is elérhető olyan Wildcard/SSL tanúsítvány, amilyenről az előbbi oldal beszél, és ott is tanúsítványnak hívják a menüben. (A hivatkozást nem tudom hozzá megadni, a „Tanúsítványok igénylése” pont alatt található.
Maga a „seal” valójában a tanúsítványhoz tartozó és webhelyen megjeleníthető grafikai elem, de a „pecsét” egy kicsit olyan érzést kelt bennem, mint amikor az anekdotában az ember megpróbál kivágni egy darabot a monitoron megjelenített képből...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2015-03-26 17:38:00 GMT)
--------------------------------------------------

PS: Világos, hogy 6 szótag, de egybeírva borzalmas az írásképe.
Selected response from:

Botond Gorka
Grading comment
kösz, sokféle megnevezés szerepel, de úgy tűnik, ez a legelterjedtebb és a legprofibb
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1webhely-tanúsítvány
Botond Gorka
4bizalmi pecsét
Ági Marto
3webhelytanúsítvány-logó
Zsofia Koszegi-Nagy
3weboldal pecsét
András Illyés


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
weboldal pecsét


Explanation:
Lehet, hogy lesz rá jobb kifejezés is, több helyen van így is:

https://tarhely.eu/ssl.php

http://inmarktarhely.eu/ssl-biztonsag/

http://unicert.hu/ssl_tanusitvanyok/rapidssl/rapidssl_wildca...

The company's technology and service enables Issuers to issue their own website seals to their Clients.

A cég szolgáltatása lehetővé teszi a Kibocsátók számára, hogy saját weboldal pecséteket bocsáthassanak ki az Ügyfeleik számára.

Én úgy értelmezem, hogy a Kibocsátó honlapján van a pecsét, ami igazolja, hogy ha a Kibocsátó honlapja összekapcsolódik az ügyfél weboldalával, akkor az a kapcsolat abban a pillanatban biztonságos lesz.

Tehát a cég szolgáltatása az a biztonságos kapcsolat garantálása (ami véd az adathalászat - phising - ellen), és ezt igazolja a website seal, a pecsét.

Website seal például:

Assure visitors by displaying nsProtect™ Assure website seal.

A Website Seal Offers Instant Credibility

A website seal is a necessity for any business that wishes to be competitive online. A verified seal is given to a website only after it passes a complete business verification process, and serves as visual proof of legitimacy for all site visitors.

http://www.networksolutions.com/security-suite/site-confirm-...

http://www.networksolutions.com/security-suite/site-confirm-...

--------------------------------------------------
Note added at 45 perc (2015-03-26 12:48:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://themurphchallenge.com/website-seal/

A site seal shows your customers that your are an Official Host of The Murph Challenge 2014.

például, a site seal a matrica

András Illyés
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Erzsébet Czopyk: helyesírás, bakker :-( weboldal-pecsét, ha már magyarul
32 mins

neutral  Kornél Mató: ha már magyarul, akkor weboldalpecsét:)
2 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
webhely-tanúsítvány


Explanation:
A http://unicert.hu/ssl_tanusitvanyok/rapidssl/rapidssl_wildca... oldal szerint is ez egy tanúsítványtípus. A legismertebb magyar tanúsítványszolgáltatónál is elérhető olyan Wildcard/SSL tanúsítvány, amilyenről az előbbi oldal beszél, és ott is tanúsítványnak hívják a menüben. (A hivatkozást nem tudom hozzá megadni, a „Tanúsítványok igénylése” pont alatt található.
Maga a „seal” valójában a tanúsítványhoz tartozó és webhelyen megjeleníthető grafikai elem, de a „pecsét” egy kicsit olyan érzést kelt bennem, mint amikor az anekdotában az ember megpróbál kivágni egy darabot a monitoron megjelenített képből...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2015-03-26 17:38:00 GMT)
--------------------------------------------------

PS: Világos, hogy 6 szótag, de egybeírva borzalmas az írásképe.


    Reference: http://netlock.hu/
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Trust_seal
Botond Gorka
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
kösz, sokféle megnevezés szerepel, de úgy tűnik, ez a legelterjedtebb és a legprofibb

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman2
31 mins

neutral  András Illyés: hát igen, a weboldalpecsét szerintem is kiesik, mindhárom másik megoldás jobb. (még esetleg a dinamikus pecsétnek lenne plusz értelme - ha a bizalmi pecsétet használnánk - ami kattintható és "pontos információt ad a felhasználóknak a biztonság szintjéről"
1 day 55 mins

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bizalmi pecsét


Explanation:
Gondolom, itt a Secure Site Seal vagy Trusted Site Seal-ről van szó, ami az SSL tanúsítványhoz ingyenesen jár, és amit a felhasználók a biztonság védjegyeként értelmeznek.


    Reference: http://ssltanusitvany.eu/a_tan.html
Ági Marto
United States
Works in field
Native speaker of: Hungarian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
webhelytanúsítvány-logó


Explanation:
Én erre gondolnék, lévén, hogy többféle kinézetű webhelytanúsítván létezik, bár mint a legtöbb webhelytanúsítványos kifejezés esetén, a Google most sem ad találatot... vagy csak én vagyok béna :).

https://www.google.co.uk/search?q=website seal&source=lnms&t...
Itt látszik, hogy ez leginkább a logóra "hajaz", de létezik ikon is.



    https://www.bose.hu/HU/hu/customer-service/privacy-and-security/online-security/credit-cardsafety/
    Reference: http://docs.blackberry.com/en/smartphone_users/deliverables/...
Zsofia Koszegi-Nagy
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search