Day High Bid

Hungarian translation: Legmagasabb Napi Ajánlat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Day High Bid
Hungarian translation:Legmagasabb Napi Ajánlat
Entered by: Ildiko Santana

02:24 Apr 12, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
English term or phrase: Day High Bid
Bocsi, meg ketto ugyanabbol a tozsdei szornyusegbol... (felsorolas, nulla szovegkornyezet, pl. External Ask Rate, External Bid Rate, Feed Rate Time, Day High Bid, Day Low Ask, Open Markup). Utobbit kulon fel fogom tenni.
Ildiko Santana
United States
napi legmagasabb ajánlat
Explanation:
ha jobbat nem találsz...
Selected response from:

Andras Malatinszky
Grading comment
Nekem is ez volt a fejemben, csak elbizonytalanított a *high* (nem *highest*) és *legmagasabb* közti diffi... (Köszi András -- úgy látszik, egymásnak próbálunk ma itt segítgetni. =)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4napi legjobb vételi ajánlat
Eva Blanar
3napi legmagasabb ajánlat
Andras Malatinszky


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
day high bid
napi legmagasabb ajánlat


Explanation:
ha jobbat nem találsz...

Andras Malatinszky
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Nekem is ez volt a fejemben, csak elbizonytalanított a *high* (nem *highest*) és *legmagasabb* közti diffi... (Köszi András -- úgy látszik, egymásnak próbálunk ma itt segítgetni. =)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
day high bid
napi legjobb vételi ajánlat


Explanation:
a nap legjobb vételi ajánlata (tulajdonképpen ajánlati ára, az árfolyamra történő utalást el szokták hagyni)
a bid price (vagy röviden: bid) a keresleti oldal által kínált árfolyam

Eva Blanar
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 43




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search