Remote LED

Hungarian translation: állapotjelző LED (távoli kapcsolat)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Remote LED
Hungarian translation:állapotjelző LED (távoli kapcsolat)
Entered by: SZM

12:37 Aug 16, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / KVN extender
English term or phrase: Remote LED
Távoli kapcsolat visszajelző LED-jének fordíthatom?
(Sajna, nincs róla kontextus)
SZM
állapotjelző LED (távoli kapcsolat)
Explanation:

A "remote LED" a KVM átkapcsolókon azt jelzi, hogy melyik port aktív. A "remote LED" funkciója, hogy jelezze:

- ha a távoli port van kiválasztva
- ha a távoli port nincs kiválasztva
- ha külső automatikára van bízva a kiválasztás

Ez egy helyileg elhelyezett LED, állapotjelző céllal.

Egy útmutató:
http://74.125.39.104/search?q=cache:EiEvzl0fr6IJ:download.le...

Egy kép:
http://download.level1.tw/level1/image/KVM-9007.jpg
Selected response from:

kyanzes
Hungary
Grading comment
Igen, ilyenre gondoltam, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4állapotjelző LED (távoli kapcsolat)
kyanzes
4 +2távirányító LED (fénykibocsátó dióda)
Zsuzsa Berenyi


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
remote led
állapotjelző LED (távoli kapcsolat)


Explanation:

A "remote LED" a KVM átkapcsolókon azt jelzi, hogy melyik port aktív. A "remote LED" funkciója, hogy jelezze:

- ha a távoli port van kiválasztva
- ha a távoli port nincs kiválasztva
- ha külső automatikára van bízva a kiválasztás

Ez egy helyileg elhelyezett LED, állapotjelző céllal.

Egy útmutató:
http://74.125.39.104/search?q=cache:EiEvzl0fr6IJ:download.le...

Egy kép:
http://download.level1.tw/level1/image/KVM-9007.jpg


kyanzes
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Igen, ilyenre gondoltam, köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Áron Török
4 hrs

agree  hollowman (X)
7 hrs

agree  Erzsébet Czopyk: pont(y)osan ;-)
10 hrs

agree  Tradeuro Language Services
13 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
remote led
távirányító LED (fénykibocsátó dióda)


Explanation:
Távirányító LED. Az utóbbi ha így nem tetszik, lehet fénykibocsátó dióda, de ezt szinte senki nem használja így. A GIB informatikai szótárában ez van.

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2008-08-16 13:07:28 GMT)
--------------------------------------------------

Rákerestem használati utasításokban, és sok helyen csak LED-ként szerepel minden nélkül.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-08-16 14:39:35 GMT)
--------------------------------------------------

Mivel azt írtad, nincs kontextus... De így egyetértek az állapotjelző LED-del.

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Nincs távirányító ezen a szerkentyűn, csak egy "madzag", azon megy minden. A LED-et nem bántom, az már teljesen elfogadott.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gusztáv Jánvári
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search