airflow design and dynamic

Hungarian translation: A szerver kialakítása fokozott légáramlást biztosít

12:40 Nov 23, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: airflow design and dynamic
"The server delivers enhanced arflow design and dynamic"
Judit Lapikás
Hungary
Hungarian translation:A szerver kialakítása fokozott légáramlást biztosít
Explanation:
Vagy:

A szerver kialakításának köszönönhetően fokozott légáramlást biztosít.

A marketing rizsa csak 2 szó: design és enhance
A többi az IT. A lényeg, hogy jobb legyen a szerveren belüli légáramlás/légmozgás.

"Az új szerverek felnyitásával láthatóvá válik, miként képesek nagyobb energia-hatásfokkal nagy teljesítményt nyújtani. A rendszer elegáns kialakítása elkülöníti az alaplapot a tápegységektől és a lemezektől, lehetővé téve a komponensek közötti maximális légáramlást."


http://docs.hp.com/en/A9950-96011/ch02s05.html
Lásd kép és szöveg

"CPU and Memory Cooling

The server incorporates front to back airflow across the processor and memory extender boards and through the HDD backplane. Two 127 mm dual fan assemblies, mounted vertically in the center of the chassis, pull air through the processor and memory section and push air through the PCI section.Each processor and memory dedicated dual fan assembly is controlled by smart fan control circuits embedded in the system I/O board. The smart fan control circuit receives fan control input from the system fan controller in the I/O board, and returns fan status information to the system fan controller. The smart fan circuit controls the power and the pulse-width-modulated control signal to the fan and monitors the speed indicator back from each of the fans. The fan status LED is driven by the smart fan circuit. The fan status LED is located on the diagnostic board inside the system."

Selected response from:

Katalin Szilárd
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1jó szellőzés
Attila Hajdu
4 +1A szerver kialakítása fokozott légáramlást biztosít
Katalin Szilárd
4légáramlás útvonala ÉS erőssége
Peter Boskovitz
3 +1kiemelkedő légáramlási tulajdonságot biztosító tervezés (vagy kialakítás)
Balázs Sudár
4 -1áramvonal és dinamika
Zsuzsa Berenyi


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
áramvonal és dinamika


Explanation:
Gondolom valami nagyon menő háza lehet és ez a marketing rizsa.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-11-23 12:44:43 GMT)
--------------------------------------------------

Bocs, kimaradt a vessző:
Gondolom, valami nagyon menő háza lehet és ez a marketing rizsa.

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Így igaz...:)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  kyanzes: Szerintem az "airflow design" itt a kialakítás funkcionalítására vonatkozik, pl. nem böszme nagy, esetleg cserélhető, módosítható, vagy éppen a légáram vezetése egyedi. Kételkedem, hogy szépségről lenne szó. Ráadásul szerverházról beszélünk.
1 hr

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kiemelkedő légáramlási tulajdonságot biztosító tervezés (vagy kialakítás)


Explanation:
Szerintem...

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 107

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman (X): kiemelkedő légáramlási tulajdonság
2 hrs
  -> Köszönöm!

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
The server delivers enhanced arflow design and dynamic
A szerver kialakítása fokozott légáramlást biztosít


Explanation:
Vagy:

A szerver kialakításának köszönönhetően fokozott légáramlást biztosít.

A marketing rizsa csak 2 szó: design és enhance
A többi az IT. A lényeg, hogy jobb legyen a szerveren belüli légáramlás/légmozgás.

"Az új szerverek felnyitásával láthatóvá válik, miként képesek nagyobb energia-hatásfokkal nagy teljesítményt nyújtani. A rendszer elegáns kialakítása elkülöníti az alaplapot a tápegységektől és a lemezektől, lehetővé téve a komponensek közötti maximális légáramlást."


http://docs.hp.com/en/A9950-96011/ch02s05.html
Lásd kép és szöveg

"CPU and Memory Cooling

The server incorporates front to back airflow across the processor and memory extender boards and through the HDD backplane. Two 127 mm dual fan assemblies, mounted vertically in the center of the chassis, pull air through the processor and memory section and push air through the PCI section.Each processor and memory dedicated dual fan assembly is controlled by smart fan control circuits embedded in the system I/O board. The smart fan control circuit receives fan control input from the system fan controller in the I/O board, and returns fan status information to the system fan controller. The smart fan circuit controls the power and the pulse-width-modulated control signal to the fan and monitors the speed indicator back from each of the fans. The fan status LED is driven by the smart fan circuit. The fan status LED is located on the diagnostic board inside the system."




    Reference: http://hu.sun.com/sunnews/feature/2006/060301.jsp
    Reference: http://docs.hp.com/en/A9950-96011/ch02s05.html
Katalin Szilárd
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kyanzes: Ezt tartom a leginkább letisztultnak.
49 mins
  -> Köszönöm! Esetleg még lehetne: A szerver kialakítása hatékony légáramlást biztosít

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
enhanced arflow design
jó szellőzés


Explanation:
Semmi többet nem jelent.
Pontosítottam a kérdést. A "dynamic" már a "deeply integrated power and thermal monitoring" részhez tartozik.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-23 14:34:39 GMT)
--------------------------------------------------

Az egyártelműség kedvéért írhatod, hogy a szerverház jó szellőzésű, ... Én a "kialakításnak köszönönhetően fokozott légáramlást" biztos mellőzném.

Attila Hajdu
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  denny (X)
3 hrs
  -> Köszi!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
légáramlás útvonala ÉS erőssége


Explanation:
A dynamics végéről lemaradt a "s".
airflow design - a légáramlás/légáramoltatás útvonala és iránya (link, "Unique Airflow Design...")
airflow dynamics - légáramlási tulajdonságok (a levegő mozgásának fizikai paraméterei), itt gyakorlatilag erősség



Example sentence(s):
  • The server delivers enhanced arflow design and dynamic.
  • A szerverben a légáramlás útvonala és erőssége/dinamikája/intenzitása a korábbinál is kedvezőbb.

    Reference: http://www.williams-refrigeration.com/index_219.htm
Peter Boskovitz
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 62




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search