web beacon

Hungarian translation: webpoloska

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:web beacon
Hungarian translation:webpoloska
Entered by: Zsuzsa Berenyi

06:52 Aug 4, 2009
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2009-08-08 06:54:05 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Hungarian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: web beacon
We sometimes use cookies, as well as tracking technology, such as web beacons, within the promotional emails that we send to our subscribers or advertisements for our Site.
Zoltán Törőcsik
Hungary
webpoloska
Explanation:
Különféle angol elnevezései vannak: web bug, web beacon vagy clear gif.
Adatgyűjtésre szolgál, és mivel gyakran láthatatlan, talán ez a legtalálóbb fordítás. Ha valakit részletesebben is érdekel a téma, a megadott linken bővebben is olvashat róla.
Selected response from:

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Grading comment
Köszönöm! Remélem bejön, mert egy tesztfordításhoz volt erre szükségem, a "bukottak" pedig nem próbálkozhatnak újra...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5webpoloska
Zsuzsa Berenyi
4webes irányjelző
hungarka
3adatgyűjtő jel
egerhazi


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
adatgyűjtő jel


Explanation:
http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/top...

vagy webszalonna... :)

egerhazi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
webes irányjelző


Explanation:
A web beacon egy elektronikus kép, amely egy honlapon vagy HTML formátumú e-mailben található, és „single-pixel”-nek (1x1, egyetlen pixel) vagy „clear GIF”-nek (átlátszó GIF) is nevezik. A webes irányjelző a lap alkotórésze, akárcsak a többi kép és szöveg, azzal a különbséggel, hogy olyan kicsi és átlátszó, hogy gyakorlatilag láthatatlan. A web beacon-ök a felhasználó számítógépén képesek felismerni bizonyos típusú információkat, például cookie-kat, egy oldal megtekintésének dátumát és időpontját és az oldal megnevezését, ahol a web beacon található.

hungarka
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
webpoloska


Explanation:
Különféle angol elnevezései vannak: web bug, web beacon vagy clear gif.
Adatgyűjtésre szolgál, és mivel gyakran láthatatlan, talán ez a legtalálóbb fordítás. Ha valakit részletesebben is érdekel a téma, a megadott linken bővebben is olvashat róla.



    Reference: http://www.google.hu/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=4&url=htt...
Zsuzsa Berenyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Köszönöm! Remélem bejön, mert egy tesztfordításhoz volt erre szükségem, a "bukottak" pedig nem próbálkozhatnak újra...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: Szerintem ez a legtalálóbb megnevezés.
20 mins

agree  egerhazi: Eszetlenül jó! :)
40 mins
  -> Nem a sajátom, de nekem is tetszik.

agree  fellner
9 hrs

agree  hollowman (X)
17 hrs

agree  Tradeuro Language Services
2 days 2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search