depress left mouse button drag down/up

Hungarian translation: ld. mondat

13:25 Dec 7, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / design software
English term or phrase: depress left mouse button drag down/up
Tudtok segíteni??? Egyszerűen nem tudom összerakni, mi lehet ennek a jelentése.

Kontext:

Depress left mouse button drag down to zoom in and up to zoom out.

Előre is köszönöm!
egerhazi
Hungarian translation:ld. mondat
Explanation:
Szerintem:


A bal egérgombot lenyomva tartva, nagyításhoz lefelé, kicsinyítéshez pedig felfelé mozgassa az egeret.
Selected response from:

Attila Bielik
Hungary
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ld. mondat
Attila Bielik
5 +1Nagyítás/kicsinyítés lenyomott bal egérgombbal húzva/tolva
Miklós Monostory


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Nagyítás/kicsinyítés lenyomott bal egérgombbal húzva/tolva


Explanation:
Pontosabban:
Nagyításhoz lenyomott bal egérgombbal húzd lefele (magad felé), kicsinyítéshez told fel (magadtól el) az egeret.

Miklós Monostory
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: köszönöm! :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: egérrel nem tolunk - legalábbis errefelé - a többi ok.
26 mins
  -> Ha magamtól el irányba mozgatom, az bizony nálam tolásnak számít :)

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ld. mondat


Explanation:
Szerintem:


A bal egérgombot lenyomva tartva, nagyításhoz lefelé, kicsinyítéshez pedig felfelé mozgassa az egeret.

Attila Bielik
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
köszönöm
Notes to answerer
Asker: köszönöm! :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Hajdu
0 min
  -> köszönöm

disagree  Miklós Monostory: Az egér vízszintes felületen mozog.
58 mins
  -> okos:) de tud falra is mászni:)

agree  Balázs Sudár: Talán az előre-hátra jobb.
7 hrs
  -> Köszönöm, igen, ez jobb.

agree  Péter Radics
8 hrs
  -> köszönöm

agree  hollowman2
7 days
  -> köszönöm

agree  Tradeuro Language Services
11 days
  -> köszönöm




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search