sidebar

Hungarian translation: keretes írás

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sidebar
Hungarian translation:keretes írás
Entered by: Andrea Szabados

21:38 Apr 17, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Journalism
English term or phrase: sidebar
Kifejezetten az újság-szaknyelvi megfelelője érdekelne.

Tudom, hogy van egy IT kifejezés is (legtöbbször magyarul is ugyanígy használják), de ez egy cikk "apróbetűs különrésze", ami ráadásul nem is oldalt helyezkedik el a lapban.

Köszi előre is!
Andrea Szabados
keretes írás
Explanation:
magyarul leginkább "keretes írás". Angolul lehet még "adide" is (főnévként), vagy "boxed text", stb.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 56 mins (2005-04-18 10:34:57 GMT)
--------------------------------------------------

bocs, nem \"adide\", hanem \"aside\"
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
Igen, ez az! Köszönöm - időközben én is erre tippeltem, és a fordítandó anyag szerkesztője megerősítette.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4keretes írás
Csaba Ban
4oldalsáv
Ildiko Santana


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oldalsáv


Explanation:
sidebar - oldalsáv

Ildiko Santana
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
keretes írás


Explanation:
magyarul leginkább "keretes írás". Angolul lehet még "adide" is (főnévként), vagy "boxed text", stb.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 56 mins (2005-04-18 10:34:57 GMT)
--------------------------------------------------

bocs, nem \"adide\", hanem \"aside\"

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Igen, ez az! Köszönöm - időközben én is erre tippeltem, és a fordítandó anyag szerkesztője megerősítette.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search