sludge collector

Hungarian translation: szippantókocsi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sludge collector
Hungarian translation:szippantókocsi
Entered by: ibookg4

07:14 Sep 26, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Journalism
English term or phrase: sludge collector
egy felsorolásban szerepel, úgyhogy a szöbegkörnyezet nem nagyon releváns. (Különböző szállítmányozási fajtákról, típusokról van szó a szövegben.)
ibookg4
szippantókocsi
Explanation:
Ha szállításról, járművekről van szó. Tipp, de találtam ezt megerősítő honlapot. Nem mindegy, milyen nyelvről fordították angolra...
Selected response from:

Attila Hajdu
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2szennyvízgyűjtő kocsi
Robert Horvath
3 +2iszapgyűjtő
Csaba Ban
2 +2szippantókocsi
Attila Hajdu
3 +1üledékgyűjtő-tartály, üledékszállító-tartálykocsi
�va Holl�sy


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
iszapgyűjtő


Explanation:
kontextus nélkül ennél jobbat nem tudok mondani

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi: vagy iszaptartály
10 mins

agree  Attila Széphegyi: Gépkocsi vagy tartály
26 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
üledékgyűjtő-tartály, üledékszállító-tartálykocsi


Explanation:
A kifejezés eredeti jelentése olyan eszköz, amely kikaparja a tartályok alján található üledéket, itt valószínűleg e megoldás neve lett a szállítás fajtája is:
"a mechanically simple, reliable, and safe method of transporting sludges, semi-dried solids, wet slurries, grit and screenings."


    Reference: http://www.casaweb.org/Glossary/GlossS.htm
    Reference: http://www.usfilter.com/water/Industries/Food_and_Beverage/P...
�va Holl�sy
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Samsung
27 mins

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
szennyvízgyűjtő kocsi


Explanation:
Vagy szippantóskocsi, de ez nem tudom mennyire szakszerű. Ez némiképp egy szállítmányozási forma is.

Robert Horvath
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 5

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik: az a hivatalos neve, hogy folyékony hulladék szippantó és szállító céljármű. Elterjedtebb nevén: szennyvíz szippantó gépjármű.
27 mins

agree  Balazs Horvath
8 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
szippantókocsi


Explanation:
Ha szállításról, járművekről van szó. Tipp, de találtam ezt megerősítő honlapot. Nem mindegy, milyen nyelvről fordították angolra...


    Reference: http://www.armyvehicles.dk/man35464.htm
Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hungi (X)
1 hr

agree  zorajec (X): szippantós kocsi
1 day 23 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search