Prohibited Steps Order

Hungarian translation: szülői felügyeleti jogot korlátozó határozat

14:34 Jan 8, 2014
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Court Order
English term or phrase: Prohibited Steps Order
Prohibited Steps Order Section 8 Children Act

Found in a court order.
I would like the Hungarian translation.
Ildiko Somogyi
United Kingdom
Hungarian translation:szülői felügyeleti jogot korlátozó határozat
Explanation:
Szerintem itt voltaképpen a felügyeleti jog korlátozásáról van szó (lásd első referencia). A második, EUR-LEX-es hivatkozáson inkább a körülírást választották (bizonyos cselekmények végzésének megtiltása)
Selected response from:

András Veszelka
Hungary
Grading comment
Köszönöm szépen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Tiltott tevékenységi végzés
danny boyd
3 +1szülői felügyeleti jogot korlátozó határozat
András Veszelka


Discussion entries: 1





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
prohibited steps order
szülői felügyeleti jogot korlátozó határozat


Explanation:
Szerintem itt voltaképpen a felügyeleti jog korlátozásáról van szó (lásd első referencia). A második, EUR-LEX-es hivatkozáson inkább a körülírást választották (bizonyos cselekmények végzésének megtiltása)


    Reference: http://www.thecustodyminefield.com/mobile/prohibitedstepsord...
    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lng1=en,hu&lang=...
András Veszelka
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 59
Grading comment
Köszönöm szépen.
Notes to answerer
Asker: Köszönöm András.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  JANOS SAMU: Ez felel meg leginkább a magyar jogszabályoknak
1 day 55 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prohibited steps order
Tiltott tevékenységi végzés


Explanation:
Tiltott tevékenységi végzés
http://www.bsdivorcesolicitors.co.uk/specis_prostep.php

danny boyd
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Köszönöm Danny.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search