Locate Inquiry Letter to Custodial Parent

Hungarian translation: Felkérés Gondviselői Adatok Egyeztetésére

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Locate Inquiry Letter to Custodial Parent
Hungarian translation:Felkérés Gondviselői Adatok Egyeztetésére
Entered by: Ildiko Santana

00:23 Oct 1, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Locate Inquiry Letter to Custodial Parent
Ez egy formanyomtatvany, a gyermektartasi ugyek osztalya kulonfele szemelyes adatokat ker a szulotol (cim, faj, alkalmazo, egyeb gyermekek, egeszsegbiztositas, stb. rengeteg minden). Tudja-e valaki a dokumentum nevenek hivatalos magyar forditasat? Egyik jogi szotaramban sem szerepel, az Interneten sem talaltam semmit.

Elore is koszonom.
Ildiko Santana
United States
gondviselői adatok egyeztetése / bekérése
Explanation:
a custodial parent érzésem szerint az a szülő, akinél a gyereket elhelyezték, aki a magyar szóhasználatban "gondviselő". Az ilyen adatbekérést nálunk általában - formanyomtatványként - vagy "szülő adatai" vagy "... egyeztetése"/ "adategyeztetés" címen szerepeltetik. (Megfigyeltem egyébként, hogy a magyar formanyomtatványok címe sokszor egészen általános, semmitmondó, az angol meg mindig nagyon lényegretörő, tartalmi összefoglalót ad.)
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Eva, fantasztikus vagy, mint mindig! Halas koszonet. Remelem, tetszik a vegso valasztasom (merthogy ma ejjel le kell adnom) :)

Koszonet Gyongyinek is a "gondnoki nyilatkozat" javaslatert, es a valaszadasra szant idodert.

Long live ProZ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1gondviselői adatok egyeztetése / bekérése
Eva Blanar
3Gondnoki nyilatkozat
Gyongyi Pisak


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
locate inquiry letter to custodial parent
Gondnoki nyilatkozat


Explanation:
Hivatalos forditast en sem talaltam, de erre tippelnek.

Gyongyi Pisak
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
locate inquiry letter to custodial parent
gondviselői adatok egyeztetése / bekérése


Explanation:
a custodial parent érzésem szerint az a szülő, akinél a gyereket elhelyezték, aki a magyar szóhasználatban "gondviselő". Az ilyen adatbekérést nálunk általában - formanyomtatványként - vagy "szülő adatai" vagy "... egyeztetése"/ "adategyeztetés" címen szerepeltetik. (Megfigyeltem egyébként, hogy a magyar formanyomtatványok címe sokszor egészen általános, semmitmondó, az angol meg mindig nagyon lényegretörő, tartalmi összefoglalót ad.)

Eva Blanar
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Eva, fantasztikus vagy, mint mindig! Halas koszonet. Remelem, tetszik a vegso valasztasom (merthogy ma ejjel le kell adnom) :)

Koszonet Gyongyinek is a "gondnoki nyilatkozat" javaslatert, es a valaszadasra szant idodert.

Long live ProZ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hungi (X)
1 day 1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search