orbital weld

Hungarian translation: orbitális hegesztés

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:orbital weld
Hungarian translation:orbitális hegesztés
Entered by: Attila Széphegyi

08:40 Dec 9, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / szabvány munkavégzés - Kaizen
English term or phrase: orbital weld
semmi magyarázat, egy folyamatábra első eleme
Zoltán Törőcsik
Hungary
orbitális hegesztés
Explanation:
„Orbitális hegesztés bemutatása”

--------------------------------------------------
Note added at 23 perc (2010-12-09 09:03:17 GMT)
--------------------------------------------------

„Orbitális hegesztési feladatokhoz az Orbimatic Schweisstechnik (Németország, Buseck) rendkívül modern berendezéseit ajánljuk. Az Orbimatic csak az orbitális hegesztéshez fejleszt és gyárt magas minőségű berendezéseket, kiegészítőket.”
http://www.hegpont.hu/termekeink/orbitalis.html
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3orbitális hegesztés
Attila Széphegyi
3körkörös hegesztés
Andras Szekany


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
orbitális hegesztés


Explanation:
„Orbitális hegesztés bemutatása”

--------------------------------------------------
Note added at 23 perc (2010-12-09 09:03:17 GMT)
--------------------------------------------------

„Orbitális hegesztési feladatokhoz az Orbimatic Schweisstechnik (Németország, Buseck) rendkívül modern berendezéseit ajánljuk. Az Orbimatic csak az orbitális hegesztéshez fejleszt és gyárt magas minőségű berendezéseket, kiegészítőket.”
http://www.hegpont.hu/termekeink/orbitalis.html



    Reference: http://schweisstechnik.hu/de/machtech.html
Attila Széphegyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
1 day 4 hrs
  -> Köszönöm.

agree  hollowman2
6 days
  -> Köszönöm.

agree  Tradeuro Language Services
9 days
  -> Köszönöm.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
körkörös hegesztés


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Nagyon köszönöm!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search