customer metrics

Hungarian translation: vásárlói/ügyfélmutatók

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:customer metrics
Hungarian translation:vásárlói/ügyfélmutatók
Entered by: SZM

14:21 Jul 9, 2014
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: customer metrics
In his new role, Charlie will be responsible for the fittings value stream, focused on driving breakthrough performance in customer metrics, advancing the Value Stream’s CBS culture,

Erre tudnátok jó magyar szót? Köszönöm előre is.
SZM
vásárlói/ügyfélmutatók
Explanation:
Én inkább a magyarosabb mutatókat használnám a metrikák helyett (átütő teljesítmény a vásárlói mutatókban). A másik lehetőség a "mérőszámok".
Selected response from:

András Veszelka
Hungary
Grading comment
Így pontos és tömör, köszönöm mindannyiotoknak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5vásárlói/ügyfélmutatók
András Veszelka
4 +1vevői mutatók
Zsofia Koszegi-Nagy
4az ügyfelekkel kapcsolatos mérőszámok
Kornél Mató
4a vásárlói metrikák áttörőerejű javulása
Gusztáv Jánvári


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
breakthrough performance in customer metrics
a vásárlói metrikák áttörőerejű javulása


Explanation:
Nekem úgy tűnik, hogy ez valami olyasmit jelent, amit "in terms of customer satisfaction" formában is lehetne írni, vagyis nem az egyébként nyilván létező vásárlói metrika fogalmáról van szó, hanem hogy a vásárlók mérésére szolgáló skálákon lépjen előre a cég Károllyal. :)

Gusztáv Jánvári
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 23

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
vásárlói/ügyfélmutatók


Explanation:
Én inkább a magyarosabb mutatókat használnám a metrikák helyett (átütő teljesítmény a vásárlói mutatókban). A másik lehetőség a "mérőszámok".

András Veszelka
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Így pontos és tömör, köszönöm mindannyiotoknak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kyanzes
18 mins

agree  Peter Boskovitz
38 mins

agree  Tamas Elek
55 mins

agree  Ildiko Santana
2 hrs

agree  Gabriella Endredi
5 hrs

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
az ügyfelekkel kapcsolatos mérőszámok


Explanation:
Ez is egy lehetőség, de a többi is ezt jelenti.

Kornél Mató
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vevői mutatók


Explanation:
Én így használtam már, illetve több helyen is így használták az interneten.
Ez a link ismét egy dokumentumra mutat, de elég jól leírja a lényeget (2. oldal teteje, jobb oldalt):
http://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&...


    Reference: http://www.mfor.hu/cikkek/Egy_balanced_scorecard_projekt_hat...
    Reference: http://fn.hir24.hu/gazdasag/2005/08/31/buvos_negyes/
Zsofia Koszegi-Nagy
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
1 day 1 hr
  -> Nagyon köszönöm!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search