high-converting website

Hungarian translation: magas konverziós aránnyal rendelkező honlap

12:35 Nov 6, 2014
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: high-converting website
Thanks to our high-converting website, attractive fares, and rapidly expanding global network, we make it easy to monetize your site traffic.

Milyen webhely lehet ez?

Köszönöm előre is.
SZM
Hungarian translation:magas konverziós aránnyal rendelkező honlap
Explanation:
konverziós arány: Azon látogatók aránya, akik a végrehajtanak egy elvárt cselekvést. Kicsit magyarosítva azok a látogatók, akik a honlapra érve végrehajtanak egy olyan cselekvést, amelyet mi sikeres akciónak, konverziónak tartunk, pl. feliratkoznak hírlevélre, letöltenek egy white paper anyagot, regisztrálnak, vagy rendelnek. A konverziós arány 3%, ha 100 látogatóból 3 látogató végül például rendel.
http://www.onlinemarketingszotar.hu/conversion-rate

Ily módon lehet konverziós aránya egy hirdetésnek, egy kulcsszónak, egy honlap aloldalának, egy bizonyos honlapon lévő linkről érkező látogatóknak, stb. Ha egy Adwords kulcsszó konverziós aránya 5% az azt jelenti, hogy 100 rákattintásból végül 5 konverzió keletkezik.
http://www.klikkmarketing.hu/szotar/konverzios-arany
Selected response from:

Ildiko Laskay
Hungary
Grading comment
Így, magyarázattal együtt teljesen kerek, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3magas konverziós arányú/rátájú weboldal
Zsofia Koszegi-Nagy
4 +3magas konverziós aránnyal rendelkező honlap
Ildiko Laskay


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
magas konverziós aránnyal rendelkező honlap


Explanation:
konverziós arány: Azon látogatók aránya, akik a végrehajtanak egy elvárt cselekvést. Kicsit magyarosítva azok a látogatók, akik a honlapra érve végrehajtanak egy olyan cselekvést, amelyet mi sikeres akciónak, konverziónak tartunk, pl. feliratkoznak hírlevélre, letöltenek egy white paper anyagot, regisztrálnak, vagy rendelnek. A konverziós arány 3%, ha 100 látogatóból 3 látogató végül például rendel.
http://www.onlinemarketingszotar.hu/conversion-rate

Ily módon lehet konverziós aránya egy hirdetésnek, egy kulcsszónak, egy honlap aloldalának, egy bizonyos honlapon lévő linkről érkező látogatóknak, stb. Ha egy Adwords kulcsszó konverziós aránya 5% az azt jelenti, hogy 100 rákattintásból végül 5 konverzió keletkezik.
http://www.klikkmarketing.hu/szotar/konverzios-arany


Ildiko Laskay
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Így, magyarázattal együtt teljesen kerek, köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Csaba Ban
3 mins

agree  Tamas Elek
1 hr

neutral  Ildiko Santana: szerintem egy honlap nem "rendelkezik"
1 day 5 hrs
  -> Használatos így a kifejezés, más főnevekkel is, persze lehet variálni. A lényeg itt szerintem a magas konverziós arány.

agree  Andras Mohay (X): A "rendelkezik" tökéletes: statikus használata is van ennek a másutt dinamikus szónak. Ha magyarítani kellene a "conversion rate"-et, talán "mozgósítási arány" lehetne
1 day 17 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
magas konverziós arányú/rátájú weboldal


Explanation:
Olyan weboldal, melyre ellátogatva a vásárlók nagy százaléka vásárol is, avagy elvégzi azt a cselekvést, melyet az oldal készítői elvárnak. Ez lehet akár letöltés, feliratkozás, előrendelés, stb is.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Konverziós_ráta

Example sentence(s):
  • Az elért konverziók száma osztva "valamivel". Az, hogy mivel, az attól függ, hogy éppen mit szeretnénk vizsgálni. A konverziós ráta tehát önmagában nem értelmezhető, mindig definiálni kell, hogy mihez viszonyítunk.

    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Conversion_marketing
    Reference: http://www.klikkmarketing.hu/szotar/konverzios-arany
Zsofia Koszegi-Nagy
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tamas Elek
1 hr
  -> Köszönöm szépen!

agree  Ildiko Santana
1 day 5 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Tony Sarok
2 days 50 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search