resting mat

Hungarian translation: tartó alátét

10:35 Jan 20, 2011
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Gőzölős tisztító
English term or phrase: resting mat
Always place your steam mop on the resting mat with the handle in the upright position when stationary and make sure the steam mop is turned off when not in use.

Nem igazán kell hozzá nagy műszaki tudás, csak egy találó elnevezés kellene arra a szőnyegszerű valamire, amelyen a gőzölős tisztítót "pihentetjük", amikor éppen nem használjuk.
SZM
Hungarian translation:tartó alátét
Explanation:
Például:
„Laptop tartó alátét”


--------------------------------------------------
Note added at 2 óra (2011-01-20 12:55:42 GMT)
--------------------------------------------------

Itt egyszerűen alátét:
Magas gőzölési teljesítmény a gyorsabb vasalásért Új kompakt design az extra könnyű tárolásért Elkülönített rendszer a tápkábel és gőzcső tekercselésére Alátét a készülék függőleges tárolására.
http://www.argep.hu/trend/GOZA/Goezallomas-tefal.html
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
(Tartó) alátétkén hangzik szerintem a legjobban, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tartó alátét
Attila Széphegyi
3tároló alátét
Zsuzsa Berenyi
2egyszerűen alátét?
Attila Bielik


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tároló alátét


Explanation:
Ha jól értem, ez egy gőzölős felmosó, ezeknek a feje általában nem túl nagy, így részemről méretben megfelel az alátét. A restnek pedig a tesz, helyez, rak, pihentet jelentéséből jutottam a tárolóig. Végül is, amikor nem használod, akkor tárolod.
Valószínűnek tartom, hogy nincs rá bevett kifejezés, így ez csak egy a lehetséges megközelítések közül.

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
tartó alátét


Explanation:
Például:
„Laptop tartó alátét”


--------------------------------------------------
Note added at 2 óra (2011-01-20 12:55:42 GMT)
--------------------------------------------------

Itt egyszerűen alátét:
Magas gőzölési teljesítmény a gyorsabb vasalásért Új kompakt design az extra könnyű tárolásért Elkülönített rendszer a tápkábel és gőzcső tekercselésére Alátét a készülék függőleges tárolására.
http://www.argep.hu/trend/GOZA/Goezallomas-tefal.html



    Reference: http://szamitastechnika.teszvesz.hu/laptop_tablet_pc_tartoze...
Attila Széphegyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 334
Grading comment
(Tartó) alátétkén hangzik szerintem a legjobban, köszönöm.

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
egyszerűen alátét?


Explanation:
?

Attila Bielik
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 92




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search