Radius profile checking

Hungarian translation: radiális profil-ellenőrzés

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Radius profile checking
Hungarian translation:radiális profil-ellenőrzés
Entered by: Balázs Gorka

09:57 Apr 10, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / cutting, calibration, tools
English term or phrase: Radius profile checking
Ez egy forgácsológéphez tartozó kalibrációs anyagban van. Ez nem a területem, úgyhogy megerősítést, vagy javítást kérnék.

"Linear profile checking - Distance along the surface for profile checking.
***Radius profile checking - Linear distance moved tangentially past the cutter radius profile***."

Tipp:
Sugaras profil-ellenőrzés – A forgácsolási sugár profilja körül tangenciálisan megtett lineáris távolság?
Balázs Gorka
Hungary
radiális profil-ellenőrzés
Explanation:
ebben az esetben a "radiális" használata a biztos (nem félreérthető, és használatos)
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4radiális profil-ellenőrzés
Andras Szekany
4ives profil ellenőrzése (forgásszimmetrikus?)
petra_m


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
radius profile checking
ives profil ellenőrzése (forgásszimmetrikus?)


Explanation:
Az ives/forgásszimmetrikus profil kerülete mentén megtett érintő irányú mozgás hossza.
Nem vagyok benne biztos, hogy feltételezhetjük, hogy a profil forgásszimmetrikus, de pl. ha esztergálásról van szó, akkor igen. Mindenesetre én nem 'sugarasnak' forditanám.

petra_m
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
radius profile checking
radiális profil-ellenőrzés


Explanation:
ebben az esetben a "radiális" használata a biztos (nem félreérthető, és használatos)

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 473




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search