reset condition

Hungarian translation: alaphelyzetbe állító körülmény

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reset condition
Hungarian translation:alaphelyzetbe állító körülmény
Entered by: Andras Szekany

10:05 Apr 10, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / cutting, calibration, tools
English term or phrase: reset condition
Ez egy forgácsológéphez tartozó kalibrációs anyagban van. Ez nem a területem, úgyhogy megerősítést, vagy javítást kérnék.

"RPM OUT OF RANGE
Balázs Gorka
Hungary
alaphelyzetbe állító körülmény
Explanation:
a "nullázás" egyáltalán nem biztos, hogy igaz, itt is 800 f/p-ről beszélnek, mint alaphelyzetről ..
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Ez az állapot nullázást igényel
denny (X)
4alaphelyzetbe állító körülmény
Andras Szekany
3Újraindítási feltétel
Csaba Burillak


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Ez az állapot nullázást igényel


Explanation:
Talán ez jobb lenne.

denny (X)
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 123
Grading comment
nem igényel semmit, hisz visszaállítja x értékre, ha nem tetszik neki valami. Tehát nullázza, vagy alapértékre állítja...
De azért kösz.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MandC: A szövegkörnyezet alapján ez a helyes megoldás. A művelet végrehajtásához alapállapotot kell beállítani.
1 hr
The asker has declined this answer
Comment: nem igényel semmit, hisz visszaállítja x értékre, ha nem tetszik neki valami. Tehát nullázza, vagy alapértékre állítja...
De azért kösz.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alaphelyzetbe állító körülmény


Explanation:
a "nullázás" egyáltalán nem biztos, hogy igaz, itt is 800 f/p-ről beszélnek, mint alaphelyzetről ..

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 473

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Újraindítási feltétel


Explanation:
Sajnos a szövegkörnyezet nem elégséges, és szerintem akár ez is lehet.

Csaba Burillak
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
The asker has declined this answer




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search