hide corpulent

Hungarian translation: rejtett elhízás

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hide corpulent
Hungarian translation:rejtett elhízás
Entered by: SZM

14:15 May 10, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Medical: Health Care / Zsírszázalék mérő
English term or phrase: hide corpulent
Body shape is categorized into: Emaciated, standard, hide corpulent, muscle corpulent, and corpulent.

Magyarul hogy hangzik ez a kategorizálás?
SZM
rejtett elhízás
Explanation:
(A corpulent testest jelent, de ezzel nem hangzana jól).

"A rejtett elhízás akár normális testsúly mellett is felléphet. Az úgynevezett szarkopéniás (az izomtömeg alacsonyabb a normálisnál) elhízás az izomszövet ..."
www.delmagyar.hu/szines_hirek/elhizas_elet_a_zsir_fogsagaba...


"Amikor a BMI normál értékû, de a testzsír % magas, azt mondjuk, „rejtett. elhízás” áll fenn. Miután magas testzsírszázalékú páciense elvégezte az ..."
www.abpmart.hu/documentum/220prosi.pdf
Selected response from:

István Hirsch
Grading comment
Szerintem így lesz jó, vagy jelzős szerkezetben "rejtetten elhízott", pontosan kifejezi a lényeget, köszönöm a segítséget
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rejtett elhízás
István Hirsch
4túlsúlyos (a zsírszövet túlsúlyban van az izmokhoz képest)
Palma CHATONNET MARTON MS, MA Translation


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
túlsúlyos (a zsírszövet túlsúlyban van az izmokhoz képest)


Explanation:
.

Palma CHATONNET MARTON MS, MA Translation
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rejtett elhízás


Explanation:
(A corpulent testest jelent, de ezzel nem hangzana jól).

"A rejtett elhízás akár normális testsúly mellett is felléphet. Az úgynevezett szarkopéniás (az izomtömeg alacsonyabb a normálisnál) elhízás az izomszövet ..."
www.delmagyar.hu/szines_hirek/elhizas_elet_a_zsir_fogsagaba...


"Amikor a BMI normál értékû, de a testzsír % magas, azt mondjuk, „rejtett. elhízás” áll fenn. Miután magas testzsírszázalékú páciense elvégezte az ..."
www.abpmart.hu/documentum/220prosi.pdf


István Hirsch
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Szerintem így lesz jó, vagy jelzős szerkezetben "rejtetten elhízott", pontosan kifejezi a lényeget, köszönöm a segítséget




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search