health of the community

Hungarian translation: a közösség egészsége

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:health of the community
Hungarian translation:a közösség egészsége
Entered by: csviktor

04:42 Oct 3, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: health of the community
she is committed to the health of the community

?
csviktor
Hungary
a közösség egészsége
Explanation:
Elkötelezett a közösség egészségéért.

Ha tudnám miről szól a szöveg, lehet, hogy más is jó lehet.

--------------------------------------------------
Note added at 27 perc (2010-10-03 05:10:32 GMT)
--------------------------------------------------

Akkor jó lesz ez a válasz.
Selected response from:

Beata Kovacs Teslery
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7a közösség egészsége
Beata Kovacs Teslery
5közegészségügy
JANOS SAMU


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
a közösség egészsége


Explanation:
Elkötelezett a közösség egészségéért.

Ha tudnám miről szól a szöveg, lehet, hogy más is jó lehet.

--------------------------------------------------
Note added at 27 perc (2010-10-03 05:10:32 GMT)
--------------------------------------------------

Akkor jó lesz ez a válasz.

Beata Kovacs Teslery
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Köszönöm!
Notes to answerer
Asker: Beáta: egy doktornőről van szó, így folytatódik még később: she has been providing free screening for the 4000 nursery school children kérem linket ne szúrjon be senki sem

Asker: javítanám: Beáta: egy doktornőről van szó, így folytatódik még később: she has been providing free screening for the 4000 nursery school children (kérem linket ne szúrjon be senki sem)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  József Lázár
23 mins

agree  Katalin Szilárd: Bizonyos szövegkörnyezetben a közegészségügy lenne a megfelelőbb. De itt egy személy munkáját hangsúlyozza ki. Ha azt írnánk, hogy elkötelezett a közegészségügyért, annak lenne egy közigazgatási színezete, itt nem papírmunkáról van szó.
4 hrs

agree  juvera: Egyetértek Katalinnal, itt a doktornő környezetében élő közösségről van szó.
9 hrs

agree  Ildiko Santana
11 hrs

agree  Angéla Görbe
1 day 1 hr

agree  Klára Kalamár
1 day 2 hrs

agree  Bernadett Trabert: esetleg lehet a doktornő "körzete" is, nálunk ugye körzetekbe vannak osztva a páciensek, de lehet a kerület vagy a falu is attól függ, hol él és dolgozik
1 day 3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
közegészségügy


Explanation:
Ez a lényeg

JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search