Extension line

Hungarian translation: szállitópálya-toldat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Extension line
Hungarian translation:szállitópálya-toldat
Entered by: Hungi (X)

15:03 Apr 27, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: Extension line
Extension line for the transport of FDG vials or syringes to administer to the patient via intravenous injection.

Ennek a frappáns és szakszerű magyar megfelelője mi lehet?

(Üvegcsetöltő készülékről van szó, hogy mire kell használni)
SZM
szállitópálya-toldat
Explanation:
... a betegeknek intravénás injekcióként beadandó FDG-ampullák vagy fecskendők szállitására.

A line az gyakran pálya, a gyógyszergyártásban szállitópálya.
Selected response from:

Hungi (X)
Grading comment
Nagyon jól hangzik, köszönöm ! :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4extension line
sano
4szállitópálya-toldat
Hungi (X)
3hosszabbító cső
MandC


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
extension line
hosszabbító cső


Explanation:
Hosszabbító cső/tömlő (hogy a gyógyszer adagolásához az ampullát/fecskendőt ne kelljen a betegre applikálni)

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extension line
szállitópálya-toldat


Explanation:
... a betegeknek intravénás injekcióként beadandó FDG-ampullák vagy fecskendők szállitására.

A line az gyakran pálya, a gyógyszergyártásban szállitópálya.

Hungi (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Nagyon jól hangzik, köszönöm ! :-)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extension line
extension line


Explanation:
Kiegészítő eszköz intravénás adagolási eljárásokhoz

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 28 mins (2005-04-27 22:31:07 GMT)
--------------------------------------------------

Az \"extension line\" eszközt fed, akkor is, ha újabb csatorna kiépítéséről van szó. Legfennebb, a fordításban megjegyezhető ennek mibenléte. A kontextusról kellene többet tudni.

sano




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search