body tray

Hungarian translation: tetemtálca

09:33 Mar 19, 2018
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: body tray
Amire a holttesteket teszik. Adja magát, hogy "holttesttálca", de nem találok ilyen kifejezést a neten. Tudja esetleg valaki a bevett magyar kifejezést?

Köszi előre is!
András Veszelka
Hungary
Hungarian translation:tetemtálca
Explanation:
Ebben az összefüggésben inkább a tetem kifejezés használatos.
Selected response from:

Dora Blazsek-Dixon
United Kingdom
Grading comment
Nagyon köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5tetemtálca
Dora Blazsek-Dixon
5 +1tepsi
Andras Szekany


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
tetemtálca


Explanation:
Ebben az összefüggésben inkább a tetem kifejezés használatos.

Example sentence(s):
  • 1 férőhelyes tetemhűtő berendezés (1 db rozsdamentes tetemtálcával, 2200x460x850 mm méretben))

    Reference: http://www.meditervill.hu/temet--technologia.html
    Reference: http://tibakft.hu/termekek/tetemtalca
Dora Blazsek-Dixon
United Kingdom
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Nagyon köszönöm!
Notes to answerer
Asker: Oh, kiváló, köszönöm!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janos Fazakas: Úgy van
2 hrs
  -> Köszönöm a megerősítést

agree  Peter Simon
3 hrs
  -> Köszönöm

agree  hollowman2
6 hrs
  -> Köszönöm

agree  Iosif JUHASZ
6 hrs
  -> Köszönöm

agree  Erzsébet Czopyk: szép és tömör válasz, gratulálok
7 hrs
  -> Köszönöm! Igyekszik az ember :)

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tepsi


Explanation:
"már a tepsiben van", és hasonló magyar kiszólások

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 49
Notes to answerer
Asker: Itthon van pár tepsim, ha valakit érdekel ;-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman2: Igen, ha a szlengesített verziót keresi, akkor ez is jó megoldás lehet.
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search