Male stepped

Hungarian translation: lépcsőzetes \"apa\" adapter/illeszték

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Male stepped
Hungarian translation:lépcsőzetes \"apa\" adapter/illeszték
Entered by: Monika Takacs

16:48 Jun 29, 2018
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: Male stepped
Male stepped adapter to Funnel/Stepped
Igazából az egész megnevezéssel gondom van. Egy enterális táplálóhoz való adapterről van szó. Köszönöm
Monika Takacs
Italy
lépcsőzetes "apa" adapter/illeszték
Explanation:
lépcsőzetes "apa" adapter a lépcsőzetes tölcsérhez

https://www.healthproductsforyou.com/p-applied-medical-techn...

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2018-06-30 06:26:16 GMT)
--------------------------------------------------

A csatlakozókat/adaptereket "anya" és "apa" néven jelölik sok helyen az orvosi eszközök esetében.

Pl.:

http://semmelweis.hu/gyogyszertar/files/2016/02/Enfit_fresen...

2. oldal

"Értesültünk az enterális adagoló szettek ENFit anya csatlakozóit érintő eseményekről."

https://www.bd.com/documents/international/guides/directions...

Előfordulhat, hogy az Alaris® Enterális fecskendős pumpa
"Csatlakozó típusa: D-típusú - 9 érintkezős (anya). "

A stepped pedig lépcsőzetes:

Az ISO 80369-1 szabvány számos egyéb csatlakozó mellett, az új enterális alkalmazások csatlakozójára, az ENFit-re vonatkozó előírásokat is tartalmazza. Ennek a szabványosított enterális csatlakozónak a bevezetése hatással van
a jelenleg piacon található csatlakozókra, úgymint a lépcsőzetes/tölcséres,

https://www.dalemed.com/assets/485-Hungarian.pdf

A termék kompatibilis az ENFit lépcsőzetes átalakítóval és az ENFit tölcséres csatlakozókkal
Selected response from:

Katalin Szilárd
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5lépcsőzetes "apa" adapter/illeszték
Katalin Szilárd
5lépcsős dugós adapter
Katalin Horváth McClure
5benyomható illesztékes adapter
JANOS SAMU


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
male stepped
benyomható illesztékes adapter


Explanation:
Ha adapter, akkor ez a közhasználatú kifejezés rá. Ha female adapter, akkor befogadó illesztékes adapter.

JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 28

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
male stepped
lépcsős dugós adapter


Explanation:
A kérdezett darab az "Átmeneti csatlakozó, lépcsős" itt:
http://flocare.hu/termekek/
"Átmeneti csatlakozó ENFit™ szerelék és puha végű katéter csatlakoztatásához."

Az egyik végén EnFit aljzat (female) van, a másik pedig lépcsőzetes dugó (male), amit a megfelelő átmérőjű puha csőbe lehet bedugni, ahogy az itt megjelenő ábrán is látható:
https://www.medline.com/help/enfit/

Az ilyen csatlakozóknál általában a "female" az aljzat, a "male" pedig a dugó.

Katalin Horváth McClure
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 78

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
male stepped adapter
lépcsőzetes "apa" adapter/illeszték


Explanation:
lépcsőzetes "apa" adapter a lépcsőzetes tölcsérhez

https://www.healthproductsforyou.com/p-applied-medical-techn...

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2018-06-30 06:26:16 GMT)
--------------------------------------------------

A csatlakozókat/adaptereket "anya" és "apa" néven jelölik sok helyen az orvosi eszközök esetében.

Pl.:

http://semmelweis.hu/gyogyszertar/files/2016/02/Enfit_fresen...

2. oldal

"Értesültünk az enterális adagoló szettek ENFit anya csatlakozóit érintő eseményekről."

https://www.bd.com/documents/international/guides/directions...

Előfordulhat, hogy az Alaris® Enterális fecskendős pumpa
"Csatlakozó típusa: D-típusú - 9 érintkezős (anya). "

A stepped pedig lépcsőzetes:

Az ISO 80369-1 szabvány számos egyéb csatlakozó mellett, az új enterális alkalmazások csatlakozójára, az ENFit-re vonatkozó előírásokat is tartalmazza. Ennek a szabványosított enterális csatlakozónak a bevezetése hatással van
a jelenleg piacon található csatlakozókra, úgymint a lépcsőzetes/tölcséres,

https://www.dalemed.com/assets/485-Hungarian.pdf

A termék kompatibilis az ENFit lépcsőzetes átalakítóval és az ENFit tölcséres csatlakozókkal


Katalin Szilárd
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 200




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search