transition connector

Hungarian translation: átmeneti csatlakozó

16:54 Jun 29, 2018
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: transition connector
Két orvosi segédeszköz csatlakoztatásáról van szó. Egy enterális tápláló és egy katéter, amit ez a"transition connector" összeköt. Átmeneti csatlakoztató? Köszömöm
Monika Takacs
Italy
Hungarian translation:átmeneti csatlakozó
Explanation:
Kérdeztem fent, de nem jött válasz, így tovább keresgéltem.
Amint itt is írják:
https://www.medline.com/help/enfit/
a "transition" azt jelenti, hogy szabványváltás miatt az új és a régi felszerelés nem azonos csatlakozókkal rendelkezik, ezért átmenetileg ezeket az adaptereket is beleteszik a csomagokba, hogy az új csatlakozós (EnFit) végeket a régi felszereléseken található más (lépcsős vagy trombita/tölcsér) csatlakozásokkal is össze lehessen kapcsolni.

Magyarul ezeket átmeneti csatlakozóknak hívják (szó szerinti a fordítás, de szerintem nem is nagyon lehet másképp).
Itt lehet látni őket magyarul, magyarázattal - kicsit lejjebb kell görgetni a képernyőt.
http://flocare.hu/termekek/
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5átmeneti csatlakozó
Katalin Horváth McClure
4csatlakozó átmenet
Katalin Szilárd


Discussion entries: 1





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csatlakozó átmenet


Explanation:
A kép persze segítene, de szerintem ez lesz az.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-06-29 18:10:35 GMT)
--------------------------------------------------

De átmeneti csatlakozóként is írhatod.


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2018-06-29 21:15:55 GMT)
--------------------------------------------------

Ha pl. ilyenről van szó, akkor én csatlakozó átmenetet írnék:

https://www.cookmedical.com/data/images/800x600/ENFit-Transi...

Katalin Szilárd
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 200

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
átmeneti csatlakozó


Explanation:
Kérdeztem fent, de nem jött válasz, így tovább keresgéltem.
Amint itt is írják:
https://www.medline.com/help/enfit/
a "transition" azt jelenti, hogy szabványváltás miatt az új és a régi felszerelés nem azonos csatlakozókkal rendelkezik, ezért átmenetileg ezeket az adaptereket is beleteszik a csomagokba, hogy az új csatlakozós (EnFit) végeket a régi felszereléseken található más (lépcsős vagy trombita/tölcsér) csatlakozásokkal is össze lehessen kapcsolni.

Magyarul ezeket átmeneti csatlakozóknak hívják (szó szerinti a fordítás, de szerintem nem is nagyon lehet másképp).
Itt lehet látni őket magyarul, magyarázattal - kicsit lejjebb kell görgetni a képernyőt.
http://flocare.hu/termekek/

Katalin Horváth McClure
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 78




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search