EM refractor

Hungarian translation: elektromágneses refraktor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:EM refractor
Hungarian translation:elektromágneses refraktor
Entered by: Gabor Marik

16:33 Sep 11, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense
English term or phrase: EM refractor
You're looking at an EM refractor
used to cloak missiles.
Gabor Marik
Hungary
elektromágneses refraktor
Explanation:
Az EM az electromagnetic rövidítése szokott lenni; a refractor pedig a hullámok (leggyakrabban fényhullámok) törésére szolgáló eszköz, ami lehet refraktor magyarul. De hogy ez a kütyü a te esetedben pontosan mit csinál...
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Köszönöm! (És valóban az Aliasról volt szó:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2elektromágneses refraktor
Attila Piróth
3elektromágneses álcázó lencse
Szilas Cseh


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
em refractor
elektromágneses refraktor


Explanation:
Az EM az electromagnetic rövidítése szokott lenni; a refractor pedig a hullámok (leggyakrabban fényhullámok) törésére szolgáló eszköz, ami lehet refraktor magyarul. De hogy ez a kütyü a te esetedben pontosan mit csinál...

Attila Piróth
France
Meets criteria
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm! (És valóban az Aliasról volt szó:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrea Garamvölgyi: Refraktorok: lencsés távcsövek - forrás: budapesti távcső centrum
25 mins

agree  Andras Mohay (X): Filmszöveg: http://divxmoviesenglishsubtitles.com/A/Alias_01x11_-_The_Co... (vö. http://tviv.org/Alias/The_Confession )
2 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
em refractor
elektromágneses álcázó lencse


Explanation:
Csak tippelek, mivel túlságosan futurisztikusnak tűnik egy ilyen berendezés. De ha már elvileg ácázásra használják akkor az esetleg a bejövő a fénysugarakat törheti meg egy lencse (vagy valamilyen lencserendszer) segítségével.

Szilas Cseh
Serbia
Meets criteria
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search