knuckle dragger

Hungarian translation: bunkó állat, suttyó barom, surmó paraszt, gorilla, majomember, ősbunkó

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:knuckle dragger
Hungarian translation:bunkó állat, suttyó barom, surmó paraszt, gorilla, majomember, ősbunkó
Entered by: zoldsrac

20:01 Sep 12, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Poetry & Literature / káromkodás
English term or phrase: knuckle dragger
Skót-angol színdarab, katonák. Egyikük magyarázza, hogy ő szándékosan választotta a sereget, holott volt neki más melója is, de azért "I'm not a fucking knuckle dragger." Szóval kérkedik, hogy ő nem azért választotta a sereget, mert csóró volt.
zoldsrac
bunkó, gorilla, majomember
Explanation:
Lehet más is, csak legyen benne utalás az ősökre, aki még a kézfejükön támaszkodva jártak.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Köszönöm a választ. A bunkó feltétlen kell bele, a második részben több variáció is elképzelhető: bunkó állat, bunkó paraszt, de akár a suttyó/surmó paraszt is.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4bunkó, gorilla, majomember
Balázs Sudár
4 +1őstulok, ősbunkó, barlangszökevény
Peter Boskovitz
4suttyó
Zsuzsa Berenyi
Summary of reference entries provided
Katalin Horváth McClure

Discussion entries: 2





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
bunkó, gorilla, majomember


Explanation:
Lehet más is, csak legyen benne utalás az ősökre, aki még a kézfejükön támaszkodva jártak.

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 72
Grading comment
Köszönöm a választ. A bunkó feltétlen kell bele, a második részben több variáció is elképzelhető: bunkó állat, bunkó paraszt, de akár a suttyó/surmó paraszt is.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera
10 mins
  -> Köszönöm!

agree  hollowman (X)
11 mins
  -> Köszönöm!

agree  Erzsébet Czopyk: tecc ;-) esetleg sötét(agyú) bunkó? a bunkóban sok minden benne van ;-D nem is tudtam, hogy ez a szakterületed, Balázs ;-)))
5 hrs
  -> Alighanem, legyen bunkó :)

agree  Iosif JUHASZ
20 hrs
  -> Köszönöm!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
őstulok, ősbunkó, barlangszökevény


Explanation:
Előemberről van szó, de ezt egy káromkodó skót így mondaná, ha a szülei '56-os magyarok.

Example sentence(s):
  • I'm not a fucking knuckle dragger
  • Nem egy rohadt kőbarlangból szalasztottak ám / Nem vagyok én egy retkes őstulok
Peter Boskovitz
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zsuzsa Berenyi: őstulok
9 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
suttyó


Explanation:
Sokan használják így is.

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4




Reference comments


13 mins
Reference

Reference information:
A kifejezés magyarázata angolul:

--------------------------------------------------
Note added at 16 perc (2008-09-12 20:17:42 GMT)
--------------------------------------------------

Szóval nem a csóróságra vonatkozik, hanem inkább az alacsony intelligenciára.


    Reference: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=knuckle+dragg...
Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 64




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search