commitment letter

Hungarian translation: kötelezettségvállalási nyilatkozat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:commitment letter
Hungarian translation:kötelezettségvállalási nyilatkozat
Entered by: Katalin Horváth McClure

03:49 Jan 18, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Real Estate / Real estate
English term or phrase: commitment letter
"The parties seek a mortgage in amount of XXX, along with a commitment letter by (date)."
Ez egy olyan banki nyilatkozat, melyben az áll, hogy az illető meg fogja kapni a kölcsönt az ingatlan megvásárlására.
Van erre bevett magyar szó?
"Írásos elkötelezettség"? "Elkötelezettségi nyilatkozat?" Csak ilyenek jutnak az eszembe...
Katalin Horváth McClure
United States
kötelezettségvállalási nyilatkozat
Explanation:
Mi egy szŒlŒt vettünk Magyaroroszágon és így hívták a bapírt.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Ezt kerestem, szerintem ez a jó. A bankgarancia az egy kicsit más, és akkor angolul is benne lenne a guarantee szerintem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kötelezettségvállalási nyilatkozat
JANOS SAMU
5bankgarancia (levél)
Péter Tófalvi
5kötelezettséget vállaló levél
Mr. George
4fizetési ígérvény
gabw


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fizetési ígérvény


Explanation:
A commitment kötelezettség, ígéret lenne; ha ez a letter arról szól, hogy a bank folyósítani fogja a kölcsönt, akkor ezt fizetési ígérvénynek hívjuk.

gabw
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kötelezettségvállalási nyilatkozat


Explanation:
Mi egy szŒlŒt vettünk Magyaroroszágon és így hívták a bapírt.

JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 15
Grading comment
Ezt kerestem, szerintem ez a jó. A bankgarancia az egy kicsit más, és akkor angolul is benne lenne a guarantee szerintem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana: (a magyarazatod kicsit erdekesre sikerult, Janos, de maga a javaslat helytallo :))
3 hrs

agree  Andrea Nemeth-Newhauser
8 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kötelezettséget vállaló levél


Explanation:
Ez a legáltalánosabban alkalmazható fordítás.

Mr. George

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bankgarancia (levél)


Explanation:
vagy banki garanciavállalás


    n.a.
Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search