self-storage

Hungarian translation: sajátraktár(-bérlés), tárolóhelyiség(-bérlés)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:self-storage
Hungarian translation:sajátraktár(-bérlés), tárolóhelyiség(-bérlés)
Entered by: Erzsébet Czopyk

16:18 Oct 16, 2015
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Real Estate
English term or phrase: self-storage
Kedves kollégák, szavakból és néha kifejezésekből álló lista egyik tétele ez, aminél halvány gőzöm sincs, mire utalhat. A lista jelentős részében befektetési ingatlanokról szóló hirdetés a témakör, ezért jelöltem be ilyen területeket, de hogy valójában hova tartozik, azt se tudom eldönteni.

Az előtte a sorban szereplő kifejezések:
Car Show Room
Petrol Filling Station
Waste to Energy
utána pedig ezek következnek:
Ground Rent
Healthcare
Other

Bármilyen ötletet hálásan fogadok.
Peter Simon
Netherlands
sajátraktár-bérlés
Explanation:
Kis raktárak bérlése - Self Store - Budapest
www.selfstore.hu/
A Self Store Budapest bérelhető, biztonságos sajátraktár helyiségeket biztosít 1-től 135 négyzetméterig. A szolgáltatás legjobb árain, folyamatos akciókkal ...

Car Show Room - autószalon (bemutatóterem)
Petrol Filling Station - üzemanyagtöltő állomás
Waste to Energy
utána pedig ezek következnek:
Ground Rent - földbérlet https://en.wikipedia.org/wiki/Ground_rent
Healthcare - egészségügyi
Other - egyéb

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2015-10-16 16:24:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.selfstore.hu/hu/magan-szemelyek

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2015-10-16 16:27:06 GMT)
--------------------------------------------------

Leghamarabb mikortól vehetem igénybe a kiválasztott raktárszobámat?
A kiválasztott raktárhelyiségébe, egy sima bérleti szerződés aláírása után, azonnal bepakolhat. Legyen ez bármikor, a raktárépület nyitvatartási ideje alatt.

A raktárépületeinkbe a belépésre alkalmas mágneskártyával lehet bejutni, a bérelt raktárszobát pedig minden kedves bérlő a saját lakatjával zárja le

Milyen gyakran férhetek hozzá a raktárszobámhoz, illetve elérhetőek-e rakodást segítő eszközök?
A tárolóhelyiségéhez - a raktárépület nyitvatartási idején belül - bármikor és akárhányszor hozzáférhet ingyenesen. Továbbá díjtalanul használhat békát, gurulós kocsikat és egyéb segédeszközöket is, melyek a helyszínen a rendelkezésére állnak.

http://www.selfstore.hu/hu/hasznos-informaciok

--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2015-10-18 04:31:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Köszönöm szépen!
Selected response from:

Erzsébet Czopyk
Hungary
Grading comment
Köszönöm a gyors segítséget!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4sajátraktár-bérlés
Erzsébet Czopyk
4saját tároló
Arslon Matkarimov


Discussion entries: 7





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
saját tároló


Explanation:
+

Arslon Matkarimov
Uzbekistan
Native speaker of: Native in UzbekUzbek, Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: Köszönöm! Kicsit megalapozatlanabb, mint az első javaslat ... de ez se hangzik rosszul, amennyiben a kifejezést a helyiségre, és nem a bérlés tényére akarták vonaktoztatni. Itt ez is nagy kérdés lehet.


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
sajátraktár-bérlés


Explanation:
Kis raktárak bérlése - Self Store - Budapest
www.selfstore.hu/
A Self Store Budapest bérelhető, biztonságos sajátraktár helyiségeket biztosít 1-től 135 négyzetméterig. A szolgáltatás legjobb árain, folyamatos akciókkal ...

Car Show Room - autószalon (bemutatóterem)
Petrol Filling Station - üzemanyagtöltő állomás
Waste to Energy
utána pedig ezek következnek:
Ground Rent - földbérlet https://en.wikipedia.org/wiki/Ground_rent
Healthcare - egészségügyi
Other - egyéb

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2015-10-16 16:24:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.selfstore.hu/hu/magan-szemelyek

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2015-10-16 16:27:06 GMT)
--------------------------------------------------

Leghamarabb mikortól vehetem igénybe a kiválasztott raktárszobámat?
A kiválasztott raktárhelyiségébe, egy sima bérleti szerződés aláírása után, azonnal bepakolhat. Legyen ez bármikor, a raktárépület nyitvatartási ideje alatt.

A raktárépületeinkbe a belépésre alkalmas mágneskártyával lehet bejutni, a bérelt raktárszobát pedig minden kedves bérlő a saját lakatjával zárja le

Milyen gyakran férhetek hozzá a raktárszobámhoz, illetve elérhetőek-e rakodást segítő eszközök?
A tárolóhelyiségéhez - a raktárépület nyitvatartási idején belül - bármikor és akárhányszor hozzáférhet ingyenesen. Továbbá díjtalanul használhat békát, gurulós kocsikat és egyéb segédeszközöket is, melyek a helyszínen a rendelkezésére állnak.

http://www.selfstore.hu/hu/hasznos-informaciok

--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2015-10-18 04:31:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Köszönöm szépen!

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a gyors segítséget!
Notes to answerer
Asker: Köszönöm szépen. Bőven túlteljesítetted a kérést, a többit csak tájékoztatásul adtam meg, de annál jobb.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kyanzes
11 mins
  -> Köszönöm szépen!

agree  Tamas Elek: Na most például egyetértek.. :)
7 hrs
  -> Ezt külön köszönöm, ugye, tudod, miért?

agree  Tony Sarok
16 hrs
  -> Köszönöm, Mester!

agree  Iosif JUHASZ
1 day 3 hrs
  -> Köszönöm szépen, Iosif!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search