combination transom/in-hull transducer

Hungarian translation: a tükörbe/hajótörzsbe épített átalakító kombináció

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:combination transom/in-hull transducer
Hungarian translation:a tükörbe/hajótörzsbe épített átalakító kombináció
Entered by: Peter Nemecsek

15:00 Oct 25, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / Ships
English term or phrase: combination transom/in-hull transducer
Sziasztok! Köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget! Most már biztos elegetek van belőlem, de lenne még egy hajós kérdésem:
The digital depth sounder includes combination transom/in-hull transducer.

Mit jelent itt a "combination transom/in-hull transducer"?

Előre is köszi!!
Peter Nemecsek
Hungary
a tükörbe/hajótörzsbe épített átalakító kombináció
Explanation:
Ez az akusztikus mélységmérő/echolot (sounder) rendszer egy eleme. A tükör egy fontos szerkezeti részee a hajótestnek, és nem fésülködésre való (lásd: www.pirat.hu/osztaly.htm).
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Köszönöm!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4a tükörbe/hajótörzsbe épített átalakító kombináció
HalmoforBT
3kombinált - hajótestbe épített, palánkra függesztett érzékelőfej
Andras Szekany


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kombinált - hajótestbe épített, palánkra függesztett érzékelőfej


Explanation:
természetesen, ez - ha nem is tükörfordítás - de szabadon hasalt ...

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 17 mins (2004-10-26 04:17:10 GMT)
--------------------------------------------------

épített .. vagy .. palákra
bocsi

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a tükörbe/hajótörzsbe épített átalakító kombináció


Explanation:
Ez az akusztikus mélységmérő/echolot (sounder) rendszer egy eleme. A tükör egy fontos szerkezeti részee a hajótestnek, és nem fésülködésre való (lásd: www.pirat.hu/osztaly.htm).

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm!!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search