overspeed training

Hungarian translation: overspeed tréning

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overspeed training
Hungarian translation:overspeed tréning
Entered by: Zsofia Koszegi-Nagy

18:53 Sep 10, 2014
English to Hungarian translations [PRO]
Social Sciences - Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: overspeed training
A mondat:

Maximize acceleration and top end speed through resistance and overspeed training

Futóedzésekkel kapcsolatos. A lényege, hogy a sportolót valaki vagy valami húzza, hogy gyorsabban tudjon futni. Egy példa látható az alábbi linken:

http://www.performbetter.com/webapp/wcs/stores/servlet/Categ...

Köszönöm a segítséget előre is.
Tamas Elek
United Kingdom
overspeed tréning
Explanation:
Ha jól tudom, akkor az "overspeed" szót nem szokták fordítani, egyszerűen így használják, vagy körülírni lehet.
Esetleg még természetesen lehet "overspeed edzés" is, de ezt kevésbé használják Magyarországon.

"Újdonság az ellenállással végzett edzések területén! Overspeed tréning!
Kiváló edzőtárs a maximális gyorsulás és haladási sebesség felfejlesztésére!
Szabad mozgást tesz lehetővé hiszen 360°-ban forgatható az öv, melyet a derékra lehet csatolni. Ez által semmilyen irányban sincs korlátozva a mozgás szabadsága."
Selected response from:

Zsofia Koszegi-Nagy
United Kingdom
Grading comment
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4"nyúl” edzés/tréning
danny boyd
4overspeed tréning
Zsofia Koszegi-Nagy


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
overspeed tréning


Explanation:
Ha jól tudom, akkor az "overspeed" szót nem szokták fordítani, egyszerűen így használják, vagy körülírni lehet.
Esetleg még természetesen lehet "overspeed edzés" is, de ezt kevésbé használják Magyarországon.

"Újdonság az ellenállással végzett edzések területén! Overspeed tréning!
Kiváló edzőtárs a maximális gyorsulás és haladási sebesség felfejlesztésére!
Szabad mozgást tesz lehetővé hiszen 360°-ban forgatható az öv, melyet a derékra lehet csatolni. Ez által semmilyen irányban sincs korlátozva a mozgás szabadsága."


    Reference: http://www.rmda.hu/sklz-termekek-magyarorszagon/
    Reference: http://www.bodyrope.eu/bodyrope_tennis
Zsofia Koszegi-Nagy
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm a segítséget mindenkinek!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"nyúl” edzés/tréning


Explanation:
As far as I know, the runner assisting in these types of trainings and races is referred to as “nyúl” in Hungarian

danny boyd
Native speaker of: Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search