running watch

Hungarian translation: futóóra

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:running watch
Hungarian translation:futóóra
Entered by: Péter Tófalvi

21:57 Oct 7, 2015
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Sports / Fitness / Recreation / sportóra
English term or phrase: running watch
Van esetleg külön elnevezése ennek a sportórának magyarul?

A Microsoft Áruház „Wearables” (Viselhető eszközök) raktárában ilyenek vannak:
Microsoft Band....Fitness Trackers....Sport Watches...GoPro
Olyant külön nem látok, hogy „running watch”, de a fenti termékek közül több is jó, szerintem, a futáshoz.

Ahogy van futócipő, futópad, futónadrág, futózokni... talán lehetne futóóra is?
Péter Tófalvi
Hungary
futóóra
Explanation:
Van rá több találat, pl.:

http://www.garmin.hu/category/1/4/27
http://edzesonline.hu/teszt/1098/polar_m400_gps_es_futoora
http://www.futas.net/cikkek/futoorak/pulzusmero-gps-futoorak...
http://www.technokrata.hu/tesztek/2014/12/09/teszt-edzes-es-...

(mindez a találatok listájának első oldalán)


Itt meg két szóban írják, de ezzel én nem értek egyet:

http://sarkcsillagsport.hu/termek/suunto-ambit3-run-lime-hr-...

https://janosfut.wordpress.com/tag/futo-ora-teszt/

Selected response from:

apro
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4futóóra
apro
3sportóra futáshoz
kyanzes
1 +1futóra/futÓra
hollowman2


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sportóra futáshoz


Explanation:
Imkább csak alternatívaként a futóóra mellé.

kyanzes
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
futóóra


Explanation:
Van rá több találat, pl.:

http://www.garmin.hu/category/1/4/27
http://edzesonline.hu/teszt/1098/polar_m400_gps_es_futoora
http://www.futas.net/cikkek/futoorak/pulzusmero-gps-futoorak...
http://www.technokrata.hu/tesztek/2014/12/09/teszt-edzes-es-...

(mindez a találatok listájának első oldalán)


Itt meg két szóban írják, de ezzel én nem értek egyet:

http://sarkcsillagsport.hu/termek/suunto-ambit3-run-lime-hr-...

https://janosfut.wordpress.com/tag/futo-ora-teszt/



apro
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Annamaria Amik: Ha nem az óra maga fut, nyilván egybeírva.
4 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Erzsébet Czopyk
5 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Ági Marto
15 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Iosif JUHASZ
1 day 13 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
futóra/futÓra


Explanation:
(Sajnos a "domain létezik...")
http://tinyurl.com/futora

hollowman2
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk: Nekem a futóra is nagyon tetszik. Ötletes (Futóra a futó(k)ra)
1 hr
  -> Köszönöm!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search