lifeline unit

Hungarian translation: lengőkábeles vészkapcsoló

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lifeline unit
Hungarian translation:lengőkábeles vészkapcsoló
Entered by: Karoly Lazar

17:34 Dec 6, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: lifeline unit
Gyártóberendezés vészkikapcsolóját + egy kapcsolót tartalmazó lengőkábeles doboz. Mentőkötél?
Karoly Lazar
lengőkábeles vészkapcsoló egység
Explanation:


Az űrhajózásból ismeretes tápvezeték vagy "köldökzsinór" itt nem lenne megfelelő.
Selected response from:

Meturgan
Hungary
Grading comment
Köszönöm, kedves Meturgan!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4életmentő (egység)
Hungi (X)
4vonó - rántóköteles vészkapcsoló
Andras Szekany
3lengőkábeles vészkapcsoló egység
Meturgan


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
életmentő (egység)


Explanation:
Különböző ilyen életmentő, ill. vészhívó berendezések léteznek, amelyekkel pl. az idősek segítséget hívhatnak egy gomb megnyomásával, stb.

Hungi (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1618

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lengőkábeles vészkapcsoló egység


Explanation:


Az űrhajózásból ismeretes tápvezeték vagy "köldökzsinór" itt nem lenne megfelelő.

Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 212
Grading comment
Köszönöm, kedves Meturgan!

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vonó - rántóköteles vészkapcsoló


Explanation:
ez az illető berendezés hivatalos neve - hol érne már egy lengőkábel végére pöttyentett vészkapcsoló valamit is, nem beszélve a röhögéstől görcsöt kapott munkavédelmisekről

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1589




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search