playlist

Hungarian translation: lejátszási lista

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:playlist
Hungarian translation:lejátszási lista
Entered by: CSsys (X)

21:26 Apr 13, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Mobile phone
English term or phrase: playlist
Playlists and equalizer are supported.
Csaba Burillak
lejátszási lista
Explanation:
a lejátszási lista, vagy lejátszási sor (pl. Winamp vagy Media Player esetében)



--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2005-04-13 21:35:26 GMT)
--------------------------------------------------

www.gsmport.hu/manual/me398.pdf, akár ezt is áttanulmányozhatod.
Selected response from:

CSsys (X)
Hungary
Grading comment
Te voltál a gyorsabb. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1lejátszási lista
fellner
4 +2lejátszási lista
CSsys (X)
5 -1játéklista
Krisztina Lelik


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
lejátszási lista


Explanation:
A DVD és CD-lejátszóknál is így hívják.
A játéklistáról nekem egy játékokat tartalmazó lista jut az eszembe, és nem egy olyan lista, amely zeneszámokat tartalmaz, és gondolom, itt erről van szó.


    Reference: http://www.microsoft.com/hun/windowsxp/home/list.mspx
    Reference: http://catsoft.wz.cz/sp/documents/hun/playlist_loop.htm
fellner
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
4 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
lejátszási lista


Explanation:
a lejátszási lista, vagy lejátszási sor (pl. Winamp vagy Media Player esetében)



--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2005-04-13 21:35:26 GMT)
--------------------------------------------------

www.gsmport.hu/manual/me398.pdf, akár ezt is áttanulmányozhatod.


    Reference: http://catsoft.wz.cz/sp/documents/hun/playlist_loop.htm
CSsys (X)
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Grading comment
Te voltál a gyorsabb. :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
4 hrs
  -> köszönöm Ildikó!

agree  Klára Kalamár
7 hrs
  -> köszönöm Klára

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
játéklista


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-04-13 21:37:20 GMT)
--------------------------------------------------

lehet, hogy a többieknek igazuk van, de vajon ki fordította az Apple magyar weblapját? ott ugyanis végig mint játéklista szerepel.
www.apple/hu/hun/apple/software/itunes/playlists.html


    Reference: http://gsmport.hu
Krisztina Lelik
Greece
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ildiko Santana: Nem mintha ez barmit is szamitana, de nyilvan valaki olyan forditotta, aki ugyanabban az anyagban egyszer "party"-nak, egyszer (helyesen) "buli"-nak forditja az angol "party" szot... ;)
4 hrs
  -> valahogy így

disagree  fellner: Azt nem tudom, hogy ki fordította, de az biztos, hogy nem a bevett terminológiát használta.
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search