lockbook

Hungarian translation: logbook (gyakori elírás)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lockbook
Hungarian translation:logbook (gyakori elírás)
Entered by: juvera

22:15 Apr 14, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Mobile phone
English term or phrase: lockbook
With Blogging, you can have it all, be it online diary, message board, lockbook, personal magazine or comments.
Csaba Burillak
lezárás
Explanation:
Biztos arról van szó, hogy le lehet az adattárat zárni. Nézd meg ezt: www.author-it.com/kc/10231.htm

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 3 mins (2005-04-15 09:18:51 GMT)
--------------------------------------------------

\"Logbook\"

Gyanús volt nekem az a weblap, amit mzdude küldött, és mikor annak alapján kerestem, a \"lockbook\" szóra következőt találtam:
www.qse-heinzdaab.com/docu/page6.html
Tegnap ezt nem néztem meg, viszont ha ebbe belemész, látod, hogy tele van elírással, és bár a szöveg lockbookot ír, az ábra mellett \"logbook\" van. Ha belemész az Indexbe, ott is lockbook, de amikor ezt kinyitod, akkor egyértelmű, hogy Log Bookról van szó. Telefonhívás logról van szó.
Ha nem akarod mindezt végigjátszani, menj egyenesen erre a lapra:

http://www.qse-heinzdaab.com/docu/page9.html

egy jó kis ábra is illusztrálja az egészet.
Ez is mutat egy kis lakatot, de erre \"Set user/Password\"-öt ír, ami elég logikus.

Selected response from:

juvera
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4lezárás
juvera
1 +1kapcsoskönyv
fellner


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
kapcsoskönyv


Explanation:
Csak tippelek...

fellner
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zoltán Medgyesi: http://images.google.co.hu/images?q=lockbook&hl=hu&lr=&sa=N&...
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lezárás


Explanation:
Biztos arról van szó, hogy le lehet az adattárat zárni. Nézd meg ezt: www.author-it.com/kc/10231.htm

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 3 mins (2005-04-15 09:18:51 GMT)
--------------------------------------------------

\"Logbook\"

Gyanús volt nekem az a weblap, amit mzdude küldött, és mikor annak alapján kerestem, a \"lockbook\" szóra következőt találtam:
www.qse-heinzdaab.com/docu/page6.html
Tegnap ezt nem néztem meg, viszont ha ebbe belemész, látod, hogy tele van elírással, és bár a szöveg lockbookot ír, az ábra mellett \"logbook\" van. Ha belemész az Indexbe, ott is lockbook, de amikor ezt kinyitod, akkor egyértelmű, hogy Log Bookról van szó. Telefonhívás logról van szó.
Ha nem akarod mindezt végigjátszani, menj egyenesen erre a lapra:

http://www.qse-heinzdaab.com/docu/page9.html

egy jó kis ábra is illusztrálja az egészet.
Ez is mutat egy kis lakatot, de erre \"Set user/Password\"-öt ír, ami elég logikus.



juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  fellner: Magyarul arról van szó, hogy ez egy elírás, és ezt fogadta el Csaba?
2 days 16 hrs
  -> A válasz két részből állt. A második az elfogadott, semmi köze a lezáráshoz. + A kék szöveg: a lockbook a logbook elírása. A logbookot nem kell Csabának magyarázni. Megnézheted a legutolsó weblap ajánlatot is, azt hiszem, az is segített.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search